Senaste nytt

Rabatt på Etihad med Motormännen

tourist

Medlem
Jag har redan rekommenderat medlemskap i Motormännen för alla bra rabatter i USA, men här är en ny anledning:

Flyg billigare med Etihad Airways

Gå med i Etihad Guest Associated Member Programme och få bra priser på flygresan och andra fina förmåner. Läs om flygbolaget och destinationerna på Etihad Airways Sweden - National Airline of United Arab Emirates. Registrera dig sedan på länken nedan och använd den som ingång i fortsättningen.

Erbjudande

10% rabatt på alla Etihads flygpriser + 5 kg extra tillåten bagagevikt + prioriterad bagagehantering + andra förmåner. Rabatten gäller även anslutande flyg till/från Stockholm, om de bokas samtidigt.

Gör så här

Registrera dig som medlem här. Gå till frågan Are you an existing Etihad Guest member? och markera No. Vid ARC Club Type markerar du MM Sweden. Ange ditt medlemsnummer i Motormännen och klicka Submit.
 
Last edited:

agehall

Medlem
Det var inte dåligt! Jag är med i MM av flera anledningar, inte minst för att jag gillar att köra bil, men deras rabatter är faktiskt en bra anledning de också. Det kan snabbt löna sig.

Har man dessutom en gammal bil, så kan man ju välja deras lite dyrare medlemsskap som inkluderar fri bärgning för en bil under medlemsåret. Det var väldigt praktiskt när soppapumpen gav upp mitt under sergelstorg i rusningstrafik. Bärgaren drog dessutom hem bilen till Hässelby (som jag bodde i då) vilket jag verkligen uppskattade.
 
Toppen