Senaste nytt

Rådgivning + värvning

Davvelavve

Medlem
Ni är roliga ni, jag lever på existensminimum och har precis varit på semester i Vietnam. Det är omöjligt för mig tyvärr. Hade gärna gått!

Har ni aldrig workshops i Göteborg?
 
Ni är roliga ni, jag lever på existensminimum och har precis varit på semester i Vietnam. Det är omöjligt för mig tyvärr. Hade gärna gått!

Har ni aldrig workshops i Göteborg?
Jag har sagt till Göteborgarna att jag kan hålla det, MEN!
Det uppstår kostnader för mig att ta mig till GB och någon måste bistå med passande lokal.
Så om ni i GB pratar i hop er och skaffar passande lokal så kan jag absolut boka och komma ner.
Kostnaderna för transport behöver täckas av dom medverkande innan ev workshop blir av.
Alt om någon köper biljetten med EB poäng då blir resterande kostnader mindre för deltagarna
Min tid bistår jag med.

Jag skapar en förfråga senare idag om en GB workshop så får vi se intresset
 
Ni är roliga ni, jag lever på existensminimum och har precis varit på semester i Vietnam. Det är omöjligt för mig tyvärr. Hade gärna gått!

Har ni aldrig workshops i Göteborg?

Jag har sagt till Göteborgarna att jag kan hålla det, MEN!
Det uppstår kostnader för mig att ta mig till GB och någon måste bistå med passande lokal.
Så om ni i GB pratar i hop er och skaffar passande lokal så kan jag absolut boka och komma ner.
Kostnaderna för transport behöver täckas av dom medverkande innan ev workshop blir av.
Alt om någon köper biljetten med EB poäng då blir resterande kostnader mindre för deltagarna
Min tid bistår jag med.

Jag skapar en förfråga senare idag om en GB workshop så får vi se intresset
Nu ligger den uppe

Intressekoll Nybörjar Workshop Göteborg 2020-???-?? | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
 
Toppen