Senaste nytt

Räkningar som kan betalas med kort

Passar också på att uppdatera listan;
  • CSN, Visa/MasterCard, man behöver vara registerad på en utlandsadress för att kunna betala med kort (läs mer).
  • Hallon, Visa/MasterCard, man kan lägga in kortet för månadsdragningar.
  • Tre, Visa/MasterCard, betalning via Mitt3 (läs mer).
  • Vimla, Amex/Visa/MasterCard, man kan lägga in kortet för månadsdragningar.
  • Netflix, Amex/Visa/MasterCard
  • Viaplay, man kan välja att betala via Paypal och i sitt Paypalkonto ha valfritt Visa/Mastercard/Amex registrerat.
  • A3, Visa/Mastercard (man bör välja "e-faktura" så att man slipper fakturaavgiften - sedan går det ändå att betala fakturan med kortet via sajten eller appen)
  • HBO, Amex/Visa/MasterCard
  • Spotify, Amex/Visa/MasterCard
Kan man ens få vanlig faktura från Spotify, HBO, Netflix etc?
 

aldrighemma

Medlem
Mitt Bidrag:
  • CSN, Visa/MasterCard, man behöver vara registerad på en utlandsadress för att kunna betala med kort (läs mer).
  • Hallon, Visa/MasterCard, man kan lägga in kortet för månadsdragningar.
  • Tre, Visa/MasterCard, betalning via Mitt3 (läs mer).
  • Vimla, Amex/Visa/MasterCard, man kan lägga in kortet för månadsdragningar.
  • Netflix, Amex/Visa/MasterCard
  • Viaplay, man kan välja att betala via Paypal och i sitt Paypalkonto ha valfritt Visa/Mastercard/Amex registrerat.
  • A3, Visa/Mastercard (man bör välja "e-faktura" så att man slipper fakturaavgiften - sedan går det ändå att betala fakturan med kortet via sajten eller appen)
  • HBO, Amex/Visa/MasterCard
  • Spotify, Amex/Visa/MasterCard
  • Internetport, Visa/MasterCard/PayPal, (Bredbandsleverantör)
  • Comviq, Visa/MasterCard, Kortet belastas automatiskt vid varje fakturabetalningstillfälle. Går ej att betala manuellt med kort.
 
  • Gilla
Reactions: M.K

Repeat

Medlem
Mitt Bidrag:
  • CSN, Visa/MasterCard, man behöver vara registerad på en utlandsadress för att kunna betala med kort (läs mer).
  • Hallon, Visa/MasterCard, man kan lägga in kortet för månadsdragningar.
  • Tre, Visa/MasterCard, betalning via Mitt3 (läs mer).
  • Vimla, Amex/Visa/MasterCard, man kan lägga in kortet för månadsdragningar.
  • Netflix, Amex/Visa/MasterCard
  • Viaplay, man kan välja att betala via Paypal och i sitt Paypalkonto ha valfritt Visa/Mastercard/Amex registrerat.
  • A3, Visa/Mastercard (man bör välja "e-faktura" så att man slipper fakturaavgiften - sedan går det ändå att betala fakturan med kortet via sajten eller appen)
  • HBO, Amex/Visa/MasterCard
  • Spotify, Amex/Visa/MasterCard
  • Internetport, Visa/MasterCard/PayPal, (Bredbandsleverantör)
  • Comviq, Visa/MasterCard, Kortet belastas automatiskt vid varje fakturabetalningstillfälle. Går ej att betala manuellt med kort.

For os som køre over Øresundsbroen, så kan man betale med visa/MC/Amex og en del mere.
Øresundsbron
 
Last edited:

Peter_West

Medlem
Om någon här säljer på Tradera ibland så tillåter de betalning av faktura med Visa/MasterCard.
(Plus att man kan betala många av auktionerna på samma sätt)
 

jonten

Medlem
Tror det kan finnas en nyare tråd men finner den inte. Ni som bet Tre fakturan med kort, åker ni på avgiften på 49:- för pappersfaktura. De skickar fakturan via Kivra, men tar 49:- för det :mad:
 
Toppen