Senaste nytt

Qatar eller Emirates kampanj i business?

Matore

Medlem
Brukar något av bolagen ha kampanj i business i december januari? Letar efter en bra deal Stockholm Male i slutet februari för att fira 50 strecket...
 
D

Deleted member 30163

Guest
Är det nya q suites från ARN?
Finns det en gammal Q Suite?
Jag skulle inte räkna med det från ARN, dom brukar flyga 350-900, även om de börjat installera QSuite även på dessa plan skulle jag gissa att de flesta fortfarande har "reverse-herringbone" config. Jag tycker personligen inte det är dåligt, dessa plan är väldigt lufta och har ett trevligt barområde. För en relativt kort resa till DOH fungerar det bra.

Ska du vidare sen är det ju dock möjligt att det blir Q Suite.

Qatar har mer och mer kampanjer nu tycker jag, kan kör 24-timmars ett par gånger. Man körde ju en black friday kampanj också. Under hallowen körde man en kampanj till maldiverna, economy för 7.600

Nu kan du få QSuite för 16.000 enkel
 

Matore

Medlem
Tack. Är servicen i C samma på q suite som på 350, eller vad skiljer förutom stolen?
Finns det också en sida som typ mainly Miles för SIA där man ser vilka som har q suites?
 

Flyer722

Medlem
Kan rekommendera dig att köpa en vanlig ekonomibiljett. Sedan när det börjar närma sig avresa kommer du troligen att få ett mejl om uppgradering, väldigt förmånliga priser uppgraderade förra resan ARN-DOH som låg på 4000kr enkel och om man uppgradera båda flygen så fick man 1500kr i rabatt.

Qatars business är nästan helt tomt och economy ungefär 50%
 

QR A319

Medlem
Tack. Är servicen i C samma på q suite som på 350, eller vad skiljer förutom stolen?
Finns det också en sida som typ mainly Miles för SIA där man ser vilka som har q suites?

Vad gällande QR så kan du enkelt säga att servicen är lika i både konventionell (J) klass och Q-Suite. Amenity kit av Bric, Dine on demand serverat på personligt och elegant vis,enklare bar med skumpa i ishink och tilltugg hela flighten, tandborstar och rakdon på toaletterna, pyjamas på de sena avgångarna. Madrass i Q-Suite men bara på längre flighter än dina. Jag gillar att kunna stänga in mig i suiten, väldigt privat!
Du kan kolla på Check Routing . Är det en 777 så är ett P bakom som gäller för Q-Suite equipped flygplan . 350-900 kräver lite detetektivarbete men är ganska lätt att lösa.
Recognition av kunden är Qatar Airways väldigt bra på så efter att någon i kabinen, han/hon, presenterat sig för er så kommer du under hela flygningen bli titulerad med namn.

Ha en god flygtur. Jag flyger igen på Torsdag efter lite coviduppehåll men ser bara fram emot det igen.
 
Toppen