Senaste nytt

Qatar Airways - Det gjorde Ni bra!

IMG_9311.JPG
Serveringen har detta:
 
Nja, den där känner jag inte alls igen. Krug och Billecart rosé i First, Lanson brut och rosé i business
Sorry, det är biz klass menyn.
Det fanns även ett fantastiskt rödvin, Chateu Smith Haut Lafitte, Bordeux som bara fanns i baren, inte på menyn sist.

Har inte för vana att åka first, poängen var att baren har annat utbud än kabin, och baren finns bara 380.

Åker själv till Bangkok 9/11, hade en uppgraderat till first från biz fr doha-bkk på 380. De bytte maskin, varpå jag direkt fick tillbaka miles, och fick boka om till direkt anslutande flyg. Så istället för 14h i doha (vilket vore döden utan Al Safwa lounge med Private nap rooms).

Revenue biljetter kostade mer på tidigare avgångar och award seats var slut men de bokade om. Uppskattat! Nu är det bara 2h connection och istället ett halvt dygn mer i BKK.
Tummen upp för det agerandet med Qatar!
 

pep

Medlem
Fik netop besked fra FFP Privilege Club: De genaabner de fleste af deres contact centres (inkl. SE, NO, og DK) saa man kan faa telefonisk hjaelp ved award bookninger, upgrades, og endda (angiveligt) ved award bookninger med partners. Det kraever man logger ind paa sin konto, saa dukker de nye contact centre's telefonnumre op.
 

LarsCph

Medlem
Jeg har lige været på en kort tur København -> Doha -> Muscat retur med fruen for at få brugt mine sidste miles i privilege club. Det var alt i alt en super oplevelse med meget fin betjening, mad og service. Desværre snød de os for QSuite et par gange, men det er vist hvad man skal regne med.

Til gengæld brillierede Al Maha service som jeg havde booket på hjemturen (også udturen, men der var den som normalt med service til lounge og videre til flyet). Hun ventede på os ved bussen ved ankomst fra Muscat og fortalte at vores fly videre desværre var en time forsinket. Det vil sige vi havde så tid til at besøge Al Mourjan, egentlig ville vi jo hellere bare direkte hjemover, men fair nok. Så var der tid til et bad og en drink i baren. Hun ønskede også straks min hustru tillykke med fødselsdagen, hvilket jo altid er hyggeligt når de har styr på den slags detaljer.

Lidt senere i loungen ved baren tænkte vi at nu var det nok snart tid til at boarde, men hun forsikrede os om at vi ikke havde travlt og der var god tid stadigvæk. Nuvel, sætter os igen - og efter 5 minutter kommer der så to gående med en fin fødselsdagskage mens de synger "happy birthday". Det var godt nok uventet og helt igennem meget fin og over gennemsnittet personlig opmærksomhed. De forsikrede os om at vi skam havde tid til at smage kagen og snuppe et glas champagne til.

Da vi så er ved at være klar med det er beskeden at NU er det også tid til at komme afsted, så ned med elevatoren hvor hun så har sørget for en af de små golfvogne til gaten - med turbofart derud og direkte ombord på flyet uden kø. Meget plus på VIP oplevelsen.

Der gav Al Maha service (som jo var gratis med guldkort) alligevel en del over forventet...

Det blev så lidt ærgerligt at vi opdagede at vores QSuite fly var blevet til et uden QSuite - nok som en del af forsinkelsen. Heldgivis da fik vi ændret vores plads 1EF til række 3 ved vinduet i stedet som jeg personligt syntes er rigtig fint når man rejser to sammen.

Kagen herunder - som virkelig var rigtig udmærket.

Kagen.jpg
 

squeezen

Medlem
Jeg har lige været på en kort tur København -> Doha -> Muscat retur med fruen for at få brugt mine sidste miles i privilege club. Det var alt i alt en super oplevelse med meget fin betjening, mad og service. Desværre snød de os for QSuite et par gange, men det er vist hvad man skal regne med.

Til gengæld brillierede Al Maha service som jeg havde booket på hjemturen (også udturen, men der var den som normalt med service til lounge og videre til flyet). Hun ventede på os ved bussen ved ankomst fra Muscat og fortalte at vores fly videre desværre var en time forsinket. Det vil sige vi havde så tid til at besøge Al Mourjan, egentlig ville vi jo hellere bare direkte hjemover, men fair nok. Så var der tid til et bad og en drink i baren. Hun ønskede også straks min hustru tillykke med fødselsdagen, hvilket jo altid er hyggeligt når de har styr på den slags detaljer.

Lidt senere i loungen ved baren tænkte vi at nu var det nok snart tid til at boarde, men hun forsikrede os om at vi ikke havde travlt og der var god tid stadigvæk. Nuvel, sætter os igen - og efter 5 minutter kommer der så to gående med en fin fødselsdagskage mens de synger "happy birthday". Det var godt nok uventet og helt igennem meget fin og over gennemsnittet personlig opmærksomhed. De forsikrede os om at vi skam havde tid til at smage kagen og snuppe et glas champagne til.

Da vi så er ved at være klar med det er beskeden at NU er det også tid til at komme afsted, så ned med elevatoren hvor hun så har sørget for en af de små golfvogne til gaten - med turbofart derud og direkte ombord på flyet uden kø. Meget plus på VIP oplevelsen.

Der gav Al Maha service (som jo var gratis med guldkort) alligevel en del over forventet...

Det blev så lidt ærgerligt at vi opdagede at vores QSuite fly var blevet til et uden QSuite - nok som en del af forsinkelsen. Heldgivis da fik vi ændret vores plads 1EF til række 3 ved vinduet i stedet som jeg personligt syntes er rigtig fint når man rejser to sammen.

Kagen herunder - som virkelig var rigtig udmærket.

Visa bifogad bild 99334
Aldrig använt Al Maha, är det värt det värt det?
Förstår ni hade det bra men är det bara att någon mötet upp en och leder en till loungen kan det spela kvitta.
 
Toppen