Senaste nytt

Qatar Airways Boeing 787 business class seat

LarsCph

Medlem
Ah - nej desværre ikke :( Jeg har menuen og vinlisten fra Doha til Manila liggende og kan tage billeder af den hvis der er nogen som er interesseret?
 

MegaFlyer

Medlem
Ah - nej desværre ikke :( Jeg har menuen og vinlisten fra Doha til Manila liggende og kan tage billeder af den hvis der er nogen som er interesseret?
Gärna - mycket intressant :) Är det stor skillnad på meny/vinlista t olika destinationer i Asien och hur ofta byts menyer?
 
  • Gilla
Reactions: Gus

LarsCph

Medlem
Gärna - mycket intressant :) Är det stor skillnad på meny/vinlista t olika destinationer i Asien och hur ofta byts menyer?

Jeg nupper lidt billeder senere når jeg er retur på mit hotel og lægger dem op. Menuen på ruten CPH-DOH var helt forskellig fra DOH-MNL og der var også forskelle i vinen. Samme 1974 portvin dog. Jeg tør ikke sige med sikkerhed om der var sammenfald i andre af vinene også. Jeg skal sørge for at samle menu og vinliste ind på min hjemtur onsdag som er MNL-DOH-CPH så jeg kan dokumentere fuldstændig hvad der serveres :)
 
  • Gilla
Reactions: Gus

Magnus_K

Medlem
Får jag föreslå att ni startar en ny tråd ang Vinlistan? Så kan man separera diskussioner om sätet och vin. Blir lite enklare, sen kan folk posta nya bilder när det kommer nya viner. :)
Nu har vi ju en Qatar sektion också.
Tror det kommer bli massa spännande inlägg där med tanke på hur aggresiva Qatar är med priser och marknadsföring!
 
Toppen