Senaste nytt

Qatar Airways Boeing 787 business class seat

Magnus_K

Medlem
Reser hem i C på QR, på lördag och dom vaskade en hel skumpa för att jag ville ha ett glas DOH-DWC så tror om du frågat så ska du nog få ett glas.
 
  • Gilla
Reactions: Gus

LarsCph

Medlem
Jeg ved ikke hvornår servering af alkohol er taget bort før takeoff. Jeg syntes det virker som et lidt underligt sted at spare egentlig :) Jeg skal afsted fra København igen i starten af Juli så må vi se om de holder fast på at det er dét som gælder.
 

pep

Medlem
Jeg rejste Hanoi-Bangkok igaar i B777 med QR i C og fik vaelge mellem 3 forskellige champagner foer take-off...
 
  • Gilla
Reactions: Gus

LarsCph

Medlem
Ja, der var også servering før takeoff da jeg fløj videre fra Doha til Manila. Nok bare fra Kastrup de har ændret det.
 
  • Gilla
Reactions: Gus

Kiev

Medlem
Var absolutt Champagne i flere kulører ut fra OSL for to uker siden. Den beste kalles "Brut" om bord, trolig litt vanskelig å uttale det egentlige navnet korrekt etter noen glass :cool:
 
  • Gilla
Reactions: Gus

KNA

Medlem
Ingen champagne från Kastrup pga skatteregler fick jag till svars sist (en månad sedan) men påfyllning på de 3 andra flighterna
 

KNA

Medlem
Jag hann somna innan matserveringen hem från Doha senast men då kunde jag
få lite Mezze till frukost istället. Fin service ombord !
Käkade både före och efter tupplur sist , är inga problem att beställa när hur man vill från menyn ombord
 
  • Gilla
Reactions: Gus

KNA

Medlem
Så fort lampan för säkerhetsbältena släcktes fick jag flera glas , så den var inte slut iallafall ;-)
 
  • Gilla
Reactions: Gus
Toppen