Qatar Airways avslutad rea - gjorde ni några sjysta fynd?

Diskussion i 'Qatar Airways' startad av Magnus_K, 14 Mars 2015.

1. Njål

Njål Ny medlem

Land:
    Norge Norge
    Vet ikke om det gjelder for alle de skandinaviske landene, og til alle destinasjoner, men nå under den pågående 2 for 1 får jeg også enpersonreiser til (tilnærmet) halv pris av full, har nettopp kjøpt OSL - DOH - BKK for 9711 inklusive alle skatter og avgifter (2 for 1-pris NOK 19195). Til sammenligning får jeg opp en person tur/retur Tokyo for fra NOK 13014 (2 for 1-pris NOK 26095), Hong Kong en person tur - retur fra NOK 12808 (2 for 1: 25595). Mange flights i periodene jeg har sjekket som har fått svært begrenset antall plasser til prisen mens jeg sjekket.

Gus och Magnus_K gillar detta.
  2. segra

segra Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Bokad Maldiverna precis. 787 CPH-DOH-CPH men tyvärr A320 DOH-MLE-DOH.
    Sugen på att boka ngt till, bara till mig & frugan kanske..... liten trevlig tripp till Singapore
    kanske. Var några år sedan.

Gus, Martin Björnström och Magnus_K gillar detta.
  3. John Mack

John Mack Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tack vare denna sida så hittade jag återigen en kanondeal med Qatar. Denna gång bokade vi för två familjer till Kapstaden i November. Vår familj för ca 50 i business är riktigt bra...

Gus, segra och Dr. Miles gillar detta.
  4. Homer

Homer Medlem

Ändra titeln på tråden och byt ut avslutad till ständigt pågående:cool:

agehall, Gus, Magnus_K och 4 andra gillar detta.
  5. Riktigt stressande med så bra priser men så inser man att jag redan har så mycket bokat att jag inte kan få in mer :(

6. doc

doc Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kan bara instämma i att det är tråkigt att man inte kan vara ledig mer när det dyker upp sådana fantastiska priser hela tiden.

7. Homer

Homer Medlem

Det är sånt som kallas lyxproblem :D

Gus gillar detta.
  8. Voyageur

Voyageur Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    men med tanke på att rean varat oavbrutet i ett år (eller mer) bör detta nog inte ses som QRs last call:)

9. JensE

JensE Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Samma sits här. Ingen möjlighet/tid att resa åt det hållet än det jag redan bokat och det svider :)
    Som det ser ut så måste jag istället fixa en biljett till New Orleans.

10. johhenrik

johhenrik Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det blev en ARN-DOH-KUL T&R. Passar på att träffa en partner och ett kundbesök. Sen blir det en T&R till Shanghai med Malaysia eller Cathay via HKG. Fantastiska priser. Var sugen på Singapore också, men det får bli en annan gång. Kanske nästa veckas rea? ;)

segra, Gus och Magnus_K gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!