Qatar Airways avslutad rea - gjorde ni några sjysta fynd?

Diskussion i 'Qatar Airways' startad av Magnus_K, 14 Mars 2015.

1. Magnus_K

Magnus_K Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    låter som ett i-landsproblem :)

SAS404 gillar detta.
  2. Magnus_K

Magnus_K Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    @SAS404 när får vi se dig med en Qatar Airways tatuering?;)
    Eller är det som att svära i kyrkan?;)

3. SAS404

SAS404 Medlem

Oddsen är nog som att vinna på lotto, inte direkt till ens fördel om jag säger så ;) Nog för att jag flugit Qatar Airways och det var en bra upplevelse.

Magnus_K gillar detta.
  4. Magnus_K

Magnus_K Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Oddsen kanske ändras efter en kväll på Monks? :)

SAS404 gillar detta.
  5. Homer

Homer Medlem

Ska bli intressant om det kommer något mer 2-4-1 erbjudande, isåfall måste ju priserna pp vara lägre
    än i de senaste reorna, Australien 25kkr för 2 pers vore ju lockande.

Magnus_K gillar detta.
  6. Henrik_B

Henrik_B Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Varför är PNR länkade? Finns det någon fördel med det? Är det för sätesreservationen? Nyfiken eftersom jag själv ska åka med familjen snart på tre olika PNR varav yngsta sonen har ett eget.

7. johhenrik

johhenrik Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Se det som en ökad garanti för att man inte ska bli splittrade vid exempelvis överbokning. Som jag har förstått det så är det egentligen inget mer är att det i bokningen finns en notis om de andra biljetterna.

Henrik_B gillar detta.
  8. Korrekt, länkningen är till för att vi i inte skall splittas upp. Det är svårt att spela yatzy på paddan och dricka skumpa när man sitter på olika flyg.

vega, RonnieK och Henrik_B gillar detta.
  9. AABack2ARN

AABack2ARN Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det måste fungera lika bra i alla fall, bara det att man får spela yatzy och skåla med någon annan. ;)

Tar verkligen flygbolagen hänsyn till länkade PNRer vid ombokning till annat flyg eller upp/nedgradering?

10. pep

pep Medlem

Back to topic: Jeg koebte 3 langturs retur billetter under kampagnen. Business fra HAN til Dubai (mileage run), Business fra CPH til Bangkok, og positionering-flight i oekonomi til den foregaaende billet dvs. HAN-CPH

Magnus_K gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!