Qatar Airways 100,000 complimentary tickets for healthcare professionals

Diskussion i 'Qatar Airways' startad av travelmode, 11 Maj 2020.

1. Doctor-X

Doctor-X Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Använt min voucher nu, bjuder mamma Doctor-X på en lång weekend i Doha (ons-mån) i november. 650kr/person. Försökte motivera en mer kreativ tur, men det gick inte hem så blir ARN-DOH.

Mrs Doctor-X har också en voucher, så återstår att se vad den kan bjuda på.

taxvalp, Gus, Berglund och 2 andra gillar detta.
  2. Flyer722

Flyer722 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kombinera helgen med ett besök på banana island resort från anantara med deras pågående kampanj om giftcard som ger 30% off.

Gus och Doctor-X gillar detta.
  3. Doctor-X

Doctor-X Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Såg att det är ett alkoholfritt hotell. Tyvärr gillar mamma Doctor-X ”lilla drinken” som hon själv benämner det - så får nog bli något Västerländskt hotell i Doha. Funderar på Hilton Doha, har bra recensioner på TripAdvisor och jag är HHG.

Mikeswede och Flyer722 gillar detta.
  4. taxvalp

taxvalp Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har också bokat med min kod nu, långhelg i Doha tidigt i höst. Låg sannolikhet att resan är görbar då men genererösa ombokningsvillkor som sagt. Tänkte testa Doubletree. Spännande!

Flyer722, Doctor-X, Gus och 1 annan gillar detta.
  5. Doctor-X

Doctor-X Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    @taxvalp har du förstått om det går att boka om till ett senare datum än 10 dec för utresa, efter att man gjort original bokningen?

Gus gillar detta.
  6. taxvalp

taxvalp Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ja, jag fick intrycket att man kunde boka om ända till 30 juni 2021 (minns ej om der var ombokningsdag eller avresedag) när jag skummande villkoren vid bokning. Borde gå att kolla enkelt med dummy-ombokning.

7. FredrikSAS

FredrikSAS Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tips - Westin med loungeaccess...drinkar, vin etc. Frukosten är super i loungen och likaså det man får på kvällen.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!