Qatar Airways 100,000 complimentary tickets for healthcare professionals

Diskussion i 'Qatar Airways' startad av travelmode, 11 Maj 2020.

1. Gus

Gus Medlem

Worldtraveller gillar detta.
  2. Worldtraveller

Worldtraveller Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tack!

Gus gillar detta.
  3. Kimmen00

Kimmen00 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    fail igår igen.. bara error/inget händer. Sen är biljetterna slut :(

4. Gus

Gus Medlem

Kämpa på, vi ska klara det här tillsammans!! Testa med två mobiler/datorer och tryck exakt kl 23.00 på registreringsknappen. Ha typ text tv på för att se när klockan slår över till 23.00.

5. apknug

apknug Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Väldigt många på forumet som verkar jobba inom vården nu, hade varit intressant att läsa om innan i tråden medlemmar presenterar sig. Kanske läge för lite trådar med medicinska råd från den nyupptäckta expertisen kanske? Det skulle uppskattas!

6. Worldtraveller

Worldtraveller Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    13C7B253-E52D-45D2-BF68-B75356206B94.jpeg

Där satt den! Så får vi se vad som händer nu...

Gus, Flyer722 och taxvalp gillar detta.
  7. taxvalp

taxvalp Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Samma här! Noterade dock att jag saknar anställningsnummer utan angav i stället personnummer...

Gus och Flyer722 gillar detta.
  8. Gus

Gus Medlem

Snyggt! :) Jag körde också med personnummer. Det är väl personen vid incheckningen på arlanda som bestämmer om alla dokument är giltiga? Man bör kunna resonera med den personen angående personnummer.

9. Alf

Alf Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Frågan kan onekligen verka berättigad. Dessutom är forumet övervägande mansdominerat så min slutsats blir att många medlemmar här i tråden har en respektive som jobbar inom vården. Man fick ju åka två på erbjudandet. Sedan tror jag inte att Qatar kommer att lägga ner särskilt mycket tid på att kolla upp riktigheten i uppgifterna som lämnas.

Berglund gillar detta.
  10. taxvalp

taxvalp Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ja, jag tror inte att det blir några problem på Arlanda med diverse papper i beredskap. Har också svårt att se att Qatar skulle neka ombordstigning på hemvägen om man har papper i ordning. Men först gäller det att få en kod...

Flyer722 gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!