Qatar Airways 100,000 complimentary tickets for healthcare professionals

Diskussion i 'Qatar Airways' startad av travelmode, 11 Maj 2020.

1. IsleOfMan

IsleOfMan Ny medlem

Land:
    Sverige Sverige

Det var en fin positiv överraskning. Kollade deras twitter och mycket riktigt så stämmer det att voucherna förlängs till mars -22 med sista bokningsdag sep -21.

källa: https://twitter.com/qatarairways/status/1360941774919892992

Doctor-X gillar detta.
  2. Flyer722

Flyer722 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det var förra veckan.

Berglund och taxvalp gillar detta.
  3. taxvalp

taxvalp Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Är det någon som har fått mejl om förlängningen? Jag har en bokning som inte går att omboka online längre och kundtjänst säger att man ska få info via mejl men något sådant har inte kommit...

4. IsleOfMan

IsleOfMan Ny medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Fick mejl imorse, med ny kod!

5. taxvalp

taxvalp Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Snyggt! Jag fick mejl om att man kan boka om precis som rapporterat, men efter kontakt med deras (snabba) kundtjänst fick jag besked att man måste boka om via dem. Alltså ej boka om och återanvända samma kod.

Det är schysst, men allra helst vill åtminstone jag laborera med tider och avgångar själv online utefter tillgänglighet. Nåväl, fel tillfälle att klaga utan tack till Qatar Airways som sköter det fint.

6. Doctor-X

Doctor-X Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ska ringa i veckan och boka om biljetterna vi har via Mrs Doctor-X voucher till MLE om 3v på måndag, tänkte satsa på samma destination 2022 om jag hittar tillgänglighet annars kanske SEZ :)

taxvalp gillar detta.
  7. taxvalp

taxvalp Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Flyttade just vår resa till Doha från mars till november. Skickade DM via Twitter med datum och önskade flightnummer och några timmar senare kom biljetterna i mejlen. Snyggt!

AtleFlyg gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!