Senaste nytt

Q&A om BusinessClass

RickardG

Medlem
Jag vill bara säga att inlägg 22 i tråden ovan är inte det jag skrev. Det är en censurerad version av vad jag skrev.
Jag har upphovsrätten till min text och jag förväntar mig att den inte förvanskas på något sätt och publiceras som om det var min text.
Vad har hänt med detta forumet??

Originaltext var:
Tyvärr är du inte den enda som drabbats av selektiv censur i form av att inlägg editeras i smyg.
 
Jag vill bara säga att inlägg 22 i tråden ovan är inte det jag skrev. Det är en censurerad version av vad jag skrev.
Jag har upphovsrätten till min text och jag förväntar mig att den inte förvanskas på något sätt och publiceras som om det var min text.
Vad har hänt med detta forumet??

Originaltext var:
Tyvärr är det här sista spillran av BC som du ser. Forumet kommer nog att dö innan jul. PM mig om ni vill veta vart diskussionerna fortsätter
 

palmen

Moderator
Jag vill bara säga att inlägg 22 i tråden ovan är inte det jag skrev. Det är en censurerad version av vad jag skrev.
Jag har upphovsrätten till min text och jag förväntar mig att den inte förvanskas på något sätt och publiceras som om det var min text.
Vad har hänt med detta forumet??

Originaltext var:
Jag ber så mycket om ursäkt.
Det du skrev i orginalposten står kvar i den tråden du skrev det, jag klippte ut den delen av diskussionen som handlade om sälj av ebg till denna tråd då det inte har något med Upgrade Guru att göra där du skrev din ordinarie post.
BusinessClass introducerar FLIGHT UPGRADE GURU® | Sida 2 | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor

Om ni läser inlägg #25 i denna tråd så har jag skrivit att inlägg kopierats hit och att det gäller de delar som rör synpunkter. Onekligen var jag inte tydlig nog med att det gällde just den biten som rör EBG försäljning.

Nu är jag ingen expert på upphovsrätt, men i de allmänna villkoren som du godkänt finns följande att läsa

Upphovsrätt
Inlägg, bilder och andra bidrag som görs av dig på BusinessClass sidor får utan ersättning lagras, tillhandahållas och spridas till andra av BusinessClass. Denna rätt gäller även om du vid ett senare tillfälle väljer att avsluta ditt konto.

Jag ber åter igen å de grövsta om förlåtelse för at jag verkar ha förnärmat dig och dragit ditt namn i smutsen, det var aldrig min tanke utan det flyttades hit för att inte gå off topic i den andra tråden

//Moderator
 

palmen

Moderator
Vad det gäller moderering så ska vi ALLTID informera när vi modererar något, det ska komma som en notis till användaren (uppe bredvid INBOX). Vi är dock inte mer än människor och ibland så missar man att bocka i rutan att skicka denna notifiering. Jag skulle dock vilja påstå att jag kommer ihåg det i 99% av fallen där moderering görs (hur det är för andra moderatorer kan jag inte svara på).
Om ni anser att ni blivit orättvist modererade eller inte förstår varför, skicka det till alla moderatorer i PM (går att skicka till oss alla tre samtidigt i ett PM) så tittar vi på det.

I en del fall har inlägg editerats när man skriver tex apklass istället för economy, eller där man skrivit förkortningar av flygbolag/flygplatser så går vi ibland in och modererar bort förkortningen och skriver ut det i text istället. I dessa fall brukar jag inte skicka ut en notifiering om det, om de tär något ni önskar kan vi säkert tillgodose dessa önskemål.

//Moderator
 
Vad det gäller moderering så ska vi ALLTID informera när vi modererar något, det ska komma som en notis till användaren (uppe bredvid INBOX). Vi är dock inte mer än människor och ibland så missar man att bocka i rutan att skicka denna notifiering. Jag skulle dock vilja påstå att jag kommer ihåg det i 99% av fallen där moderering görs (hur det är för andra moderatorer kan jag inte svara på).
Om ni anser att ni blivit orättvist modererade eller inte förstår varför, skicka det till alla moderatorer i PM (går att skicka till oss alla tre samtidigt i ett PM) så tittar vi på det.

I en del fall har inlägg editerats när man skriver tex apklass istället för economy, eller där man skrivit förkortningar av flygbolag/flygplatser så går vi ibland in och modererar bort förkortningen och skriver ut det i text istället. I dessa fall brukar jag inte skicka ut en notifiering om det, om de tär något ni önskar kan vi säkert tillgodose dessa önskemål.

//Moderator
Det är en bragd värd medalj att du orkar fortsätta moderera detta forum. Inget ont mot dig palmen, men är det inte dags att släppa taget och gå vidare?
 

palmen

Moderator
Det är en bragd värd medalj att du orkar fortsätta moderera detta forum. Inget ont mot dig palmen, men är det inte dags att släppa taget och gå vidare?
Då har alla som vill dra ner BC vunnit. Jag är evigt tacksam för allt som gamla och nya ägare gjort samt alla medlemmar. Tack vare dom har jag ett mycket bättre liv nu än innan.

Om alla skulle hjälpas åt att sprida positiv stämning och hjälpa varandra istället för att vara negativa till "allt" är jag övertygad om att det finns en lång god framtid för BC. Det är i slutändan upp till oss själva hur vi vill ha det framöver. Om det nu är så dåligt förstår jag ärligt talat inte varför man fortsätter läsa. Om det är något jag tycker är dåligt eller inte intresserar mig bläddrar jag bara till nästa sida istället för att sprida dåliga vibbar runt mig. Försöker leva så i allt jag gör, jag vill inte fylla mitt liv med massa negativa saker.

Försämringar för den enskilda individen brukar sällan gillas här på forumet (ofta kallat enhancement) men långt ifrån att man ser hela bilden och har all info.

Det här skriver jag som medlem på forumet och inte i rollen som Moderator (i och med att det är många som tror allt jag skriver är i Moderator rollen).
 
Toppen