Senaste nytt

Pyjamas?

Vad säger ni, anser ni det vara oartigt att byta om till mjukisbyxor när man flyger long haul i SAS economy? Jag måste medge att jag är oerhört kluven inför detta. Jag själv hör ju till skaran som brukar stå och snegla lite föraktande mot resesällskap (företrädesvis med destination Thailand eller Kanarieöarna) som redan vid incheckning har på sig mjukisbyxor. Å andra sidan är det ju knappast komfortabelt att sitta i jeans ett halvt dygn i economy...

Hur resonerar ni?
 
  • Gilla
Reactions: Gus

banditan

Medlem
Vad säger ni, anser ni det vara oartigt att byta om till mjukisbyxor när man flyger long haul i SAS economy? Jag måste medge att jag är oerhört kluven inför detta. Jag själv hör ju till skaran som brukar stå och snegla lite föraktande mot resesällskap (företrädesvis med destination Thailand eller Kanarieöarna) som redan vid incheckning har på sig mjukisbyxor. Å andra sidan är det ju knappast komfortabelt att sitta i jeans ett halvt dygn i economy...

Hur resonerar ni?

Måste säga att jag inte bryr mig det minsta om vad andra väljer att ha på sig. Enda kraven är rent och täcker bål och ner till låren - har ingen lust att gnugga naken mage i gången :eek:. Om det sen är jeans eller mjukisbyxor - who cares? Vill någon åka i onepiece ja men åk i onepiece (sen att jag tycker det är ett av de fulaste plagg som uppfunnits är en helt annan sak).
 

Micce1980

Medlem
Chinos med strech i är bekvämt och korrekt :) Ibland så svarta vandrarbyxor. Mjukisbrallor skulle jag nog aldrig ens vilja äga men vill någon ha det anser jag det vara helt ok.
 

palmen

Moderator
Vad säger ni, anser ni det vara oartigt att byta om till mjukisbyxor när man flyger long haul i SAS economy? Jag måste medge att jag är oerhört kluven inför detta. Jag själv hör ju till skaran som brukar stå och snegla lite föraktande mot resesällskap (företrädesvis med destination Thailand eller Kanarieöarna) som redan vid incheckning har på sig mjukisbyxor. Å andra sidan är det ju knappast komfortabelt att sitta i jeans ett halvt dygn i economy...

Hur resonerar ni?
Hel och ren så anser jag att man får åka i vad man vill. Väldigt mycket mer bekvämt med mjukis än jeans eller andra byxor. Personligen går jag dock som längst till affären eller pizzerian i mjukis. Flyga i pyjamas har jag dock gjort, bekvämt när man ska sova.
 
Toppen