Senaste nytt

Pyjamas?

bossefin

Medlem
Sitter i HongKong nu efter resa med SAS i går/morse. Bytte om till Swiss F - pyjamas efter middagen. Tyckte förut att det var lite märkligt men F-resan med Swiss för ett år sedan gjorde att jag fattade grejen med att ha en skön pyjamas på. Jag var för övrigt lite tveksam att byta om på den F-resan - men innan take-off hade alla utom jag p-j på sig så det var bara att rätta in sig i ledet. PS Swiss pyjamas är så dj-a skön - är numer min standard-mysdräkt. DS
 

LarsCph

Medlem
Er der andre end Qatar Airways som tilbyder pyjamas i business class? Jeg syntes det er super på natfly, og de gange jeg har fløjet hvor det er tilbudt skifter jeg inden takeoff hvis det kan lade sig gøre. Specielt hvis man vil sove er det altså rigtig godt. Jeg tager pyjamas med på natfly hvor airline ikke tilbyder det, men venter så med at skifte til det er sovetid. Kan godt lide at være nogenlunde pænt klædt når jeg skal rejse, minimum skjorte og pæne jeans. Men ved sovetid er det bare ganske rart at skifte til noget som er beregnet til at sove i.
 

flum

Medlem
Sitter i HongKong nu efter resa med SAS i går/morse. Bytte om till Swiss F - pyjamas efter middagen. Tyckte förut att det var lite märkligt men F-resan med Swiss för ett år sedan gjorde att jag fattade grejen med att ha en skön pyjamas på. Jag var för övrigt lite tveksam att byta om på den F-resan - men innan take-off hade alla utom jag p-j på sig så det var bara att rätta in sig i ledet. PS Swiss pyjamas är så dj-a skön - är numer min standard-mysdräkt. DS
Håller med om att swiss pj är skön.
 

Swisser

Medlem
Qatar Airways pyjamas är inte mycket att ha. Jag fick en storlek L och den var verkligen gjord för personer med en rejäl kagge. Det var bara att kasta den. Det är den sämsta pyjamasen jag har fått hittills och den ger verkligen ingen PR för Qatar. Min favorit är annars en av mina Thai F-klass pyjamasar.
 

FF#1

Medlem
Sitter i HongKong nu efter resa med SAS i går/morse. Bytte om till Swiss F - pyjamas efter middagen. Tyckte förut att det var lite märkligt men F-resan med Swiss för ett år sedan gjorde att jag fattade grejen med att ha en skön pyjamas på. Jag var för övrigt lite tveksam att byta om på den F-resan - men innan take-off hade alla utom jag p-j på sig så det var bara att rätta in sig i ledet. PS Swiss pyjamas är så dj-a skön - är numer min standard-mysdräkt. DS
Har just Börjat nöta ut min första Swiss F pyjamas, gillar den skarpt som mys dress, tur att jag har flera.
 

palmen

Moderator
Ska jag sova ombord och reser business brukar jag ta med någon flyg pyjamas jag fått tidigare. Nattens economy flight blir dock i vanliga kläder :)
 
Toppen