Senaste nytt

Problem med leverans av AMEX 2-4-1 voucher till SAS system

enlunda

Medlem
Även jag saknar 2 av mina vouchers.
En synlig av de som blivit förlängda, men inte de som jag fått under förra året.
SAS Guld sa att dom ser alla dessa. :)
 

Homer

Medlem
Även jag saknar 2 av mina vouchers.
En synlig av de som blivit förlängda, men inte de som jag fått under förra året.
SAS Guld sa att dom ser alla dessa. :)

Men du har fått meddelande från Amex att du fått dessa vouchers?
Brev eller e-post.

Här är problemet att vi inte fått någon voucher efter vi uppnått 150kkr gränsen.
 

JacobGBG

Medlem
Chattade med AMEX häromdagen då jag inte fått något brev tre veckor in i 2021. De kunde bekräfta att jag nått gränsen och fick starta en ticket om varför jag ej fått voucher.
 
Chattade med AMEX häromdagen då jag inte fått något brev tre veckor in i 2021. De kunde bekräfta att jag nått gränsen och fick starta en ticket om varför jag ej fått voucher.

Tack för tipset med chatten i appen, inte testat innan :)

Hade samma problem att det står i Eurobonus loggen att den är triggad, men ingen voucher är skapad.
Chattade med amex precis och de sa att den nu var skapad men att de skulle ta lite mer tid för mig att få den.
Fick certifikat nr osv ifall jag ville boka via telefon hos sas på direkten.
 

JacobGBG

Medlem
Tack för tipset med chatten i appen, inte testat innan :)


Amex chatten är faktiskt väldigt bra att lösa problem som inte kräver så mycket back-and-forth. Har varit väldigt praktiskt flera gånger då man kan skicka ett meddelande, titta på telefonen med en uppdatering 30 min senare och ev komplettera med något mindre.
 

Nahoj

Medlem
@Homer @Nahoj Nu på kvällen dök min voucher upp på hemsidan, gäller till 31 dec 2022!
Lite strul i år med leveransen pga tekniskt fel hos amex men giltighetstiden 2 år, som vanligt...

Ännu inte fått någon voucher. Kontaktade AMEX via appen, och fick bra hjälp. Dels kunde de bekräfta att jag de facto uppfyllt gränsen för att få vouchern, och dels att de skulle se till att jag får vouchern inom kort.
 
Toppen