Senaste nytt

Problem med leverans av AMEX 2-4-1 voucher till SAS system

Triggade min voucher på nyårsafton. Allt väl så långt, syns på kontoutdrag och fått det bekräftat av AMEX.
Men någon voucher dyker inte upp hos SAS. Har ringt till AMEX 3 ggr och de säger att det är ett tekniskt fel som beror på att generering av voucherkoder till SAS tagit slut och att det är flera kunder som är drabbade... AMEX jobbar på problemet och hoppas på en lösning snart.
Någon mer på forumet som råkat ut för samma sak?
 
Last edited:

MLG55

Medlem
Jag har bara en voucher synlig men vissa här har sagt att så ska det vara, medans andra visat skärmdumpar på flera synliga vouchers

har fått dubbla brev
Har bara sett 2 på hemsidan och det känns ju konstigt att man inte kan se alla.
Nu visste jag att jag hade 4 st och mycket riktigt bekräftade agenten det när jag bokade min resa igår
 
Jag har bara en voucher synlig men vissa här har sagt att så ska det vara, medans andra visat skärmdumpar på flera synliga vouchers

har fått dubbla brev
Så är det för mig med. Men eftersom jag bara bokar bonusresor med voucher för 4 så måste jag alltid ringa 018- och ändra bokningen gjort via sas.se.
 

Homer

Medlem
Triggade min voucher på nyårsafton. Allt väl så långt, syns på kontoutdrag och fått det bekräftat av AMEX.
Men någon voucher dyker inte upp hos SAS. Har ringt till AMEX 3 ggr och de säger att det är ett tekniskt fel som beror på att generering av voucherkoder till SAS tagit slut och att det är flera kunder som är drabbade... AMEX jobbar på problemet och hoppas på en lösning snart.
Någon mer på forumet som råkat ut för samma sak?


Har du fått någon voucher?
 
Toppen