Senaste nytt

Problem att boka open-jaw inom Europa på SAS hemsida

Canadien

Medlem
Mycket underligt, söker FEB 14 ARN-BRU // FEB 15 LHR-ARN
Jag väljer avresa ARN-BRU 14 Feb, morgonavgången SAS Plus (Z)
Därefter vid val av hemresa från London så är de flesta avgångar utgråade, och det är endast ett fåtal valbara.

Capture.png

Har någon annan varit med om något liknande?
 

Canadien

Medlem
Även points+cash har utgråade returer. Notera också det facila priset av 220k Eurobonuspoäng för en t o r i Plus

Screenshot_20180206-123645.png
 

AABack2ARN

Medlem
De flyg som går att välja verkar vara just utförda av SAS Ireland..? ITA Matrix kan inte kombinationer med morgonflyget till Bryssel och alla tillgängliga nonstopflyg från London. Därmed inte sagt att det går att boka i verkligheten, men det tyder på att det är något på hemsidan som gör det omöjligt att boka (exempelvis olika bokningklasser som hemsidan inte fixar)?

Är det stor prisskillnad att boka dem som två enkelresor?
 

Gus

Medlem
Varför kan man inte boka Arlanda-Rom//Rom-Köpenhamn online???? Jag ringde sas och de ville ha 375 kr i bokningsavgift per person för denna bokning, även fast man inte kan boka den online. Agenten sa att de slutat med förmånen att man slipper avgiften om det inte går att boka online. 7725 kr skulle det kosta att boka via SAS men jag bokade tillslut hos nätbyrå för 6100 kr (2 vuxna, 1 barn och 1 infant)
 

Johan Hbg

Medlem
Varför kan man inte boka Arlanda-Rom//Rom-Köpenhamn online???? Jag ringde sas och de ville ha 375 kr i bokningsavgift per person för denna bokning, även fast man inte kan boka den online. Agenten sa att de slutat med förmånen att man slipper avgiften om det inte går att boka online. 7725 kr skulle det kosta att boka via SAS men jag bokade tillslut hos nätbyrå för 6100 kr (2 vuxna, 1 barn och 1 infant)
Dålig hemsida? Jag efterfrågade detta för många år sedan i en survey. Får nog vänta lika länge till tyvärr. Uselt med att det skall kosta att boka på tlf i sådana tillfällen.
 
  • Gilla
Reactions: Gus
Toppen