Senaste nytt

Prisvärda lyxhotell i Bangkok?

EBGGOT

Medlem
Japp det blev det, exective room på 27e våningen inklusive övriga guldförmåner.

Hur var loungen på Millennium? Bra med utbud av dryck mat? Trevlig miljö?

Bokad på Shangri-la om några veckor men nu har blivit VÄLDIGT stor prisskillnad så jag kanske får omvärdera?!
 

Ninjamasse

Medlem
Hur var loungen på Millennium? Bra med utbud av dryck mat? Trevlig miljö?

Miljön var väldigt trevlig tycker jag, med en mysig uteplats på 34e våningen. Utbudet av dryck godkänt med ett vitt, ett rött, lite öl och läsk och en drinklista, Matmässigt var det riktigt uselt tycker jag men eftersom mat är fantastiskt lätt att få både billigt och gott i Bangkok gör det kanske inte så mycket.
 

EBGGOT

Medlem
Miljön var väldigt trevlig tycker jag, med en mysig uteplats på 34e våningen. Utbudet av dryck godkänt med ett vitt, ett rött, lite öl och läsk och en drinklista, Matmässigt var det riktigt uselt tycker jag men eftersom mat är fantastiskt lätt att få både billigt och gott i Bangkok gör det kanske inte så mycket.

Du lyckades inte ta några bilder? Hur var frukosten?
 
Så här blev det:

Krungthep Wing Krungthep Deluxe Balcony Room (Twin) på Shangri-La Hotel

Krungthep Wing Deluxe Balcony Room | Shangri-La Hotel, Bangkok


  • Panoramic views of the Chao Phraya River.
  • Stays include deluxe breakfasts and all-day beverages at Riverside Lounge, and access to a private pool.
  • Delight in complimentary afternoon high tea and early evening cocktails at the lounge.
  • Personal butlers provide all-day pampering, from organizing bath menus to special dining, shopping, tour and spa arrangements.
  • Each room offers 44 sqm / 484 sqf of luxury.
 
  • Gilla
Reactions: Gus

Ghoose

Medlem
Nej, jag visste inte ens att de var med i Accor. Tror faktiskt inte att de var det när jag var där förra våren. Det borde jag märkt.

Vi bodde i DL rum Jatu Deluxe | Hotel Muse som var väldigt fräscht, och lagom stort, sedan gillar jag när det finns badkar och separat dusch. Frukosten var helt ok om än lite dyr om man jämför utanför hotellen (Vi lade mer på frukost än övriga måltider sammanlagt) Vi var vid poolen (på 19v) på förmiddagen och där var det inte mycket folk.
 

EBGGOT

Medlem
Så här blev det:

Krungthep Wing Krungthep Deluxe Balcony Room (Twin) på Shangri-La Hotel

Krungthep Wing Deluxe Balcony Room | Shangri-La Hotel, Bangkok


  • Panoramic views of the Chao Phraya River.
  • Stays include deluxe breakfasts and all-day beverages at Riverside Lounge, and access to a private pool.
  • Delight in complimentary afternoon high tea and early evening cocktails at the lounge.
  • Personal butlers provide all-day pampering, from organizing bath menus to special dining, shopping, tour and spa arrangements.
  • Each room offers 44 sqm / 484 sqf of luxury.


Vilka datum är du där?
 
Toppen