Priority Club frågor och tips

Diskussion i 'InterContinental Hotels & Rewards' startad av Concorde, 24 Mars 2011.

1. Concorde

Concorde Founding Member

Land:
    Sverige Sverige
    Bodde på IC i Warszawa denna vecka. Fick ett hörn-rum på 41:a våningen. Mäkta impad av detta hotel. 15 meters pool, bubbelbad och gym på 43:e våningen med utsikt över staden. Bra stor frukost och smakfulla rum.

IC Boston next!

2. abacklund

abacklund Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag och hjärtat bodde på IC Warszawa ett par nätter förra året. Håller med dig, vi gillade det panget skarpt. En liten rolig detalj var att det satt en tjej och plinkade på en harpa nere i frukostmatsalen. Är hon kvar?

3. hej. Jag använde lite överblivna poäng på mitt Priorityclub konto till att köpa 2000 miles på ANA. Slipper några extra klick nu :)

4. Caspian

Caspian Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tjejen som spelar harpa i frukostmatsalen finns kvar och speler riktigt, riktigt bra.

5. henrik l

henrik l Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  6. sunkan

sunkan Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hej,

Jag bodde för några veckor sedan 2 nätter på Holiday Inn i Paris. Boendet bokade jag via hotels.com innan jag blev medlem i priority club. Jag registrerade dock mitt medlemsnummer vid incheckning och bokningen syns i min priority club-profil. Däremot så står det att det var en Non-qualifying stay. Vad beror det på?

Mvh

Christian

7. Concorde

Concorde Founding Member

Land:
    Sverige Sverige
    Kan det varit någon super rabatterad special fare? Ring dom och kolla.

8. henrik l

henrik l Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har för mig att vi hade uppe liknande fråga i en annan tråd: Att det verkar vara lite random om man får poäng eller inte om man bokar via siter som hotels.com. Har kollegor som råkat ut för att få poäng när man bokar via andra siter än hotellens och det verkar även variera mellan kedjorna.

9. sunkan

sunkan Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag får kontakta dem och kolla läget. Just nu hänger jag på Crown Plaza på Key West :) Den här gången bokade jag direkt på priority clubs hemsida för säkerhets skull!

Mvh

Christian

10. Homer

Homer Medlem

det är ingen 100%:ig garanti, exempelvis ger Exclusive Prepaid och Friends and Family inga poäng,
    däremot märkligt nog nästan alltid 2-4-1

Exclusive Prepaid
    InterContinental Hotels Group | Reservation Desk | Advanced Search

Friends and Family
    InterContinental Hotels Group | Friends and Family

1 person likes this.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!