Senaste nytt

Priority Boarding med SAS

Det är lurigt det där.
Eftersom priority boarding är något som faktiskt annonseras ut iaf för EBG och EBD så borde det väl egentligen inte vara tillåtet att strunta i det?
Jag menar, även om man får sitt medlemsskap "gratis". Dvs det köps inte utan det "fås" för att man flyger med dem mycket, så borde de ju rimligtvis vara tvungna att följa detta. Konstigt vore det ju annars om saker bara gäller åt ett håll.
 
Alla är ju olika, men jag tycker att just Priority Boarding är extremt viktigt.

Detta då jag är rätt rejält klaustrofobisk och tycker det är mycket obehagligt att röra mig i den trängsel som är på ett flygplan som håller på att bordas. (Iaf när jag flyger inom europa eller i GO, är det Business på longhaul så är ju platsen att röra sig på betydligt större samtidigt som det är färre personer att trängas med). Så jag värdesätter möjligheten att hitta sätta mig på min plats utan att tränga mig bland en massa folk väldigt mycket.
 

Kebalibre

Medlem
Priority Boarding funkade utmärkt på SK1845 till Malta idag. Först ombord.
Som jag förstått det är de som skriver i den här tråden missnöjda med hur SAS sköter kontrollen av behörighet vid prio-boarding inte huruvida den existerar eller inte. Eller har jag fått det om bakfoten?
 
Toppen