Senaste nytt

Priobaggage kommer sist på Arlanda men inte i resten av världen. Rapportera!

dino_81

Medlem
Arlanda, SK1408 från Köpenhamn. Mitt priotaggade bagage kom som nr 3. Första väskan var också prio, andra "vanlig".
Tummen upp!
 
Mitt resesällskaps väskor kom först på bandet när vi flög med SAS från Tokyo till Arlanda nyligen, men min kom bland de sista. Förklaringen kom när jag kollade närmare på min väska - priotaggen hade slitits av.
 

Thornado

Medlem
Flög PEK-CPH-ARN med SAS idag, och hade ovanligt mycket bagage med 3 incheckade väskor. Väl framme på Arlanda så var 3 av de första 4 väskorna på bandet mina.
 

kaktusen

Medlem
Tillbaka onsdag kväll från en härlig resa till Asien med Lufthansa F, Thai F etc. Min väska var alltid taggad som Prio/F och kom allitd ut som en av de första fem. Utom förstås vid ankomst Arlanda. Väskan var då inte top 50, snarare bland de fem sista, trots att den var taggad HON/PrioF.
 
Anlände i söndags (15maj) med SAS från Berlin via Oslo med incheckat bagage. Jag blev så överraskad över vad som hände så jag var tvungen att ta en bild. Promenad från Gate 8 eller 10 (kommer inte riktigt ihåg) och ner till bandet och där var mitt bagage. Lycklig och överraskad är en bra sammanfattning :)
IMG_8917.jpg
 

olo

Medlem
Fem väskor med prio-tag mot Landvetter. Alla kom med på ATRn. De tre som kom ut på udda bagage låg där och väntade på mig. De på bandet kom bland övriga, men det gjorde oavsett inget, då jag kom dit samtidigt som väskorna. Kanske borde börja checka in väskor igen..?
 
Toppen