Senaste nytt

[Premium Economy] Stockholm/Göteborg-Världen T/R, Turkish Airlines, från 8.600 SEK

Dr. Miles

Expert
Nu har jag uppdaterat prislistan.
Det är ca 1.000-2.000 SEK billigare från Göteborg än från Stockholm.
Jag undrar om det finns flera turkar där? :confused:
 

fmansson

Medlem
Att för ca 8720 kr flyga GOT-IST-EZE T&R bör väl nästan vara det billigaste sättet att skaffa *A GOLD på Aegean eller. var väl 2000 miles i startbonus eller något och visst det fattas 100 miles eller något men det är ju lätt fixat på en inrikes med SK.
 

helgonet

Medlem
Jag kan skriva vad jag tyckte om 14K efter att jag anlänt till Tokyo =)

Framme i Tokyo nu, bor på BW i Shinjuku. 14k tyckte jag var helt okej. Fördel att man ser allt som passerar nedanför, men man ser inte in i motorn, vilket jag hade hoppats på, då hade en eller två rader fram varit bättre. Nackdelen var att under den nedsläckta delen av resan (större delen mellan IST-NRT) så lös tre monitorer konstant på väggen framför 12e raden. Nu var inte detta ett jätteproblem eftersom jag hade ögonmask då jag sov, eller snarare försökte sova. Jag sov faktiskt väldigt lite, även om jag försökte. Jag har alltid haft problem med att sova när jag reser, och även om CC stolen var den rymligaste jag suttit i så hjälpte det inte mig. Upplevelsen var ändå väldigt bra, maten var fantastisk och servicen likaså. På vägen hem så hoppas jag kunna knycka fönsterplatserna så man kan se in i motorhuset under färd.
 

Dr. Miles

Expert
Jag har uppdaterat listan.
De har inte Economy Comfort Class till Sao Paulo/Buenos Aires längre. Denna rutt flygs med Airbus A340.
 

Dr. Miles

Expert
Uppdaterad: 2014-07-12

Nya priser är laddade. De är året runt priser och det finns inget köpa-senast datum.
Det har blivit sämre av-/ombokningsvillkor än förut. 200 EUR för återbetalning, 100 EUR per gång för ombokning.

[Premium Economy] Stockholm/Göteborg-Världen T/R, Turkish Airlines, från 8.600 SEK inkl. skatter

STO/GOT-TK destinationer med egna B777-300ER T/R
Flygbolag: Turkish Airlines (TK)
Kabinklass: Economy Comfort (Premium Economy)
Bokningsklass: A
Fare basis: AN2ZPX
Pris: priserna är inkl. skatter
Stadfrån Göteborgfrån Stockholm
Beijingca 9.200 SEKca 9.600 SEK
Shanghaica 9.900 SEKca 9.700 SEK
Hong Kongca 8.600 SEKca 8.800 SEK
Tokyoca 10.700 SEKca 10.400 SEK
New Yorkca 10.200 SEKca 10.300 SEK
Los Angelesca 11.000 SEKca 10.200 SEK
Sao Pauloca 10.300 SEKca 10.100 SEK
Buenos Airesca 10.500 SEKca 10.300 SEK
Min/Max stay: -- / 12 månader
Boka senast: --
Stopover: 2 fria stopover i Istanbul är tillåtna
Byte: 1 byte i Istanbul per riktning är tillåten
Återbetalning: Ja, mot 200 EUR
Ändring: Ja, mot 100 EUR per gång
Barnrabatt: 15% rabatt från baspriset
Specialrabatter: följande rabatter gäller ej via online bokning.
  • 25% rabatt från baspriset för människor med funktionshinder.
  • 40% rabatt från baspriset för Turkisk veteran.
 
Toppen