Senaste nytt

Premiär: BusinessClass videokrönika 29:e maj 2015

ACervin

Medlem
Utmärkt, ger en personlig touch och lättare att förstå vad som händer, väl värt att fortsätta med. Speciellt bra för oss som inte har varit med om något live event.
 

bnr

Medlem
Intressant att se detta, blir en helt annan sak när sådant här kommuniceras i en video istället för i text. Mer personligt och man har möjlighet att uppfatta tonläge och budskap på ett helt annat sätt. :)
 
Jag tror det är bättre att ha korta (3-5 minuter) filmer än en lång på närmre en kvart. Sprid ut släppen så tror jag fler kommer att titta på allt istället för att sluta titta efter någon minut.
 

h9kh9k

Medlem
Ser video som ett mycket friare sätt att förmedla information och ger garanterat mindre utrymme för missförstånd som tyvärr ofta uppstår med skriven text. Så ser mer än gärna fram emot flera "avsnitt".
 

Bridgeman

Medlem
Kanon bra Martin. :) Lättsamt och naturligt så det skall vara. Videon blev personlig. Fortsätt gärna med detta. Ser fram emot del 2.:)
 

WTP

Medlem
Lysande Martin! Gillar viden skarpt.
För mig som är ganska ny och har inte varit på någon träff än kan säga att jag trodde att du var mycket äldre. :)
Avatar bilden är enda jag såg :)
(eller kanske det är dags att besöka optikern - det var ett tag sen nu..)
 
Toppen