Praktisk spårningslösning från TUMI

Diskussion i 'Nyhetskommentarer' startad av Holmion, 11 Juni 2020.

  1. Holmion

    Holmion Administrator

    Land:
    Norge Norge

    Skjermbilde 2020-06-10 kl. 15.46.53

    Förlorat bagage är alltid en mindre trevlig del av reseupplevelsen, men lyckligtvis finns det bra lösningar. Vi tar en närmare titt på vad amerikanska TUMI gör för att återförena förlorat bagage med sina ägare. Statistiken för förlorat bagage har under de senaste åren minskat, men likaväl mister tusentals passagerare varje år sitt bagage. Bagagetaggar kan…
     

    Se hela inlägget

    Robert flysas gillar detta.
  2. Moco

    Moco Medlem

    Min upplevelse av det är att det ser bra ut i teorin, men i praktiken är föga användbart. Dessutom omständligt att hantera produkterna via Tumi's sidor. Går numera till exempel inte att lägga till produkter utan att ladda upp kvitto - som det dessutom inte alltid står Tumi på, beroende på var produkten är inköpt och hur de har registrerat det i sina system. Vidare heller inget centralt system, loggar du in på den svenska sidan syns inte uppgifterna på den amerikanska och vv.
     
    SilverJonten gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
×
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!
×