Senaste nytt

Posta din utsikt! (Hotell)

Det är en av Europas bästa Exec lounger enligt mig, utsikten och bience är fantastisk.

Hotellet är verkligen fullt, idag är poolerna överfulla för första gången under veckan, även nere på beach cluben, som du förmodligen redan upplevt själv idag ;).

Vi är här för andra året i rad, Mrs. GOTBound och barnen var tydliga med att vi skulle hit i år igen.

Detta vet du säkert redan, men på frukosten nere i restaurangen går det att beställa made to order frukosträtter (typ eggs Benedicts och andra äggrätter) utöver buffén och omelett stationerna. Även annat kaffe än vanligt kaffe, kaffederivat och chokladdrycker till barnen.

EK

Ja igår var det proppat nere vid beachcluben.

Kaffe visste jag att man kunde beställa men inte Egg Benedict? Vem beställer man det av? Ska prova imorgon!

Idag är det lugnt vid poolerna iaf.
 
Last edited:

GOTBound

Medlem
Ja igår var det proppat nere vid beachcluben.

Kaffe visste jag att man kunde beställa men inte Egg Benedict? Vem beställer man det av? Ska prova imorgon!

Idag är det lugnt vid poolerna iaf.

Du kan beställa av de som går och fyller på i buffén eller vid omelettstationerna, ett tipps är titta vad dit bord har för nummer och uppge detta annars går de runt och letar efter dig, kockarna ger snabbare leverans än kallskänken.

Idag är det riktig lugnt vid poolerna som sagt, vid 11:30 var vi ensamma i poolen vid beach cluben men det har fyllts på nu på eftermiddagen.

EK
 

Flood

Medlem
15650235364312004193180117699790.jpg


Country Inn & Suites by Radisson. Bozeman, MT.
 
Du kan beställa av de som går och fyller på i buffén eller vid omelettstationerna, ett tipps är titta vad dit bord har för nummer och uppge detta annars går de runt och letar efter dig, kockarna ger snabbare leverans än kallskänken.

Idag är det riktig lugnt vid poolerna som sagt, vid 11:30 var vi ensamma i poolen vid beach cluben men det har fyllts på nu på eftermiddagen.

EK

Blev Egg Benedict med avokado till frukost idag. Mycket gott! Tack för tipset, synd att man ska checka ut idag bara.
 

GOTBound

Medlem
Blev Egg Benedict med avokado till frukost idag. Mycket gott! Tack för tipset, synd att man ska checka ut idag bara.

Väl bekommet.

Vi har precis checkat ut vi med, nu fick jag lounge access fram tills vi behöver lämna hotellet för vår eCab till MLA. Vi har en kvällsavgång och vi kunde inte behålla rummet så de gav oss Exec lounge acces istället. Snyggt hanterat av hotellet.

EK
 
Toppen