Senaste nytt

Points "bargains" 15/11, mer försämringar

Joakim

Medlem
Ingenting från GOT om jag läst rätt Vi stackare som bor på västkusten ska tydligen inte få åka alls denna gång.
 
Mycket tråkigt att inga av de "bargains" som nu är uppe går att åka på från Göteborg. Men, men, GOT är ju inte mycket till SAS-flygplats längre ändå. Tråkigt. :(

Men, detta är väl en av anledningarna till att jag hellre väljer LH än SK...
 
Då ska vi hoppas på att det blir bättre erbjudanden på december månadens kampanj. :) Alla medlemmar, glöm inte att SAS har ju haft 2 gånger under hösten kampanjen en miljon biljetter och nu passa på priser. Det är ganska full bokat på avgångar - tror jag.
 

Homer

Medlem
Då ska vi hoppas på att det blir bättre erbjudanden på december månadens kampanj. :) Alla medlemmar, glöm inte att SAS har ju haft 2 gånger under hösten kampanjen en miljon biljetter och nu passa på priser. Det är ganska full bokat på avgångar - tror jag.

säkert så under jul och nyår och däromkring, men nu handlar det ju om avgångar 10 januari - 29 februari
som dessutom ska bokas 2 månader i förväg.
Inte ens om man har ARN som utgångspunkt känns det speciellt lockande att betala 22 500 poäng + 448kr (München) till destinationer som DY säljer biljetter till för 2x349kr (och ger 1%? återbäring på)
Stockholm Genève, München, Zürich 15 - 22 november 10 januari - 29 februari


kommer ni ihåg det här?
SAS will also create a more efficient sales model, as well as ensure that its frequent flyer program, EuroBonus, is the most attractive loyalty program in the market. http://www.businessclass.se/sas-eurobonus/1361-sas-nya-strategi-4excellence.html
 

agehall

Medlem
Man kan ju hoppas att de, nu när de försämrat det generella erbjudande, kommer med mer attraktiva erbjudanden till EBS/EBG/EBP. Men man ska nog inte hålla andan i väntan på att det ska hända.
 
Toppen