Senaste nytt

Pointbreaks 31/10 2016 - 31/1 2017

jumbooze

Medlem
gillar att du lägger den här men ogillar listan...
Jag har under senaste året rest för mig hyfsat mycket men inte lyckats pricka in en Pointbreak alls...
tycker ju att det någon gång skulle vara match mellan mina destinationer och ett hotell på listan
 

Kris

Medlem
gillar att du lägger den här men ogillar listan...
Jag har under senaste året rest för mig hyfsat mycket men inte lyckats pricka in en Pointbreak alls...
tycker ju att det någon gång skulle vara match mellan mina destinationer och ett hotell på listan
Instämmer. Gött att du postar aktuella deals.

Kanske av naturen, men oftast udda destinationer osv. Vore kul om de kunde pricka in något IC vid tillfälle. Men det är nog i kategorin väldigt låg sannolikhet...
 

Dr. Miles

Expert
gillar att du lägger den här men ogillar listan...
Jag har under senaste året rest för mig hyfsat mycket men inte lyckats pricka in en Pointbreak alls...
tycker ju att det någon gång skulle vara match mellan mina destinationer och ett hotell på listan
Instämmer. Gött att du postar aktuella deals.

Kanske av naturen, men oftast udda destinationer osv. Vore kul om de kunde pricka in något IC vid tillfälle. Men det är nog i kategorin väldigt låg sannolikhet...
Holiday Inn Express Hamburg City Centre är OK värde.
Det brukar att kosta 90-150 EUR per natt på veckodagar och runt 80 EUR och uppåt per natt på helger.

Inte så långt att gå (ca 500 m) från S-Bahn station Landswehr (S1 linjen som går till Hamburg flygplatsen) heller.
 

Dr. Miles

Expert
Holiday Inn Express Hamburg City Centre är OK värde.
Det brukar att kosta 90-150 EUR per natt på veckodagar och runt 80 EUR och uppåt per natt på helger.

Inte så långt att gå (ca 500 m) från S-Bahn station Landswehr (S1 linjen som går till Hamburg flygplatsen) heller.
Ett annat hotell som är OK värde med PointBreaks är Crowne Plaza Belgrade.
Det hotellet kostar ca 110 USD och uppåt per natt på veckodagar, ca 80 USD och uppåt per natt under helger.
 

Homer

Medlem
Som vanligt flera som passar för roadtrip i USA, nära nationalparker osv.

HI Dresden kanske?

Med nuvarande usla kronkurs är ju vilket hotell som helst på listan en bra deal
 
Toppen