Senaste nytt

PointBooster SAS Eurobonus

HansO

Medlem
Då blev det full pott !
Alltid trevligt med lite fler poäng.
Grattis till ett bra resultat i PointBooster!

Hej Hans

Tack för att du deltog i EuroBonus PointBooster. Nu är kampanjen avslutad och det är dags att stämma av reseuppskattningen du gjorde i oktober mot hur mycket du faktiskt rest t.o.m. 31 december 2011. Som du ser i slutresultatet nedan nådde du ditt mål – stort grattis!


Din reseuppskattning




Biljettyp Uppskattat antal enkelresor Genomförda enkelresor




Economy (300 Extrapoäng) 0 0
Economy Extra eller Business (2000 Extrapoäng) 12 18




Enkelresor totalt 12 18



Du har tjänat 24000 Extrapoäng som sätts in på ditt konto senast 10/1 2012. Saknar du poäng efter den 31/1 2012, kontakta Medlemsservice.


Välkommen ombord snart igen!

SAS EuroBonus
 

rob74

Medlem
Fick också mail igår:

PB.jpg
 
Men det här låter ju helt otroligt, fattade verkligen den person du pratade med vad du menade...? :confused: Är det inte värt att skriva ett mail till medlemsservice och säga att den sena retroregistreringen gjorde att PointBooster inte fungerade med automatik och be dem lägga in poängen manuellt? Ge dem en chans till att göra rätt innan du klipper kort och bokar om, menar jag.

Sakoz, jag har skickat dig ett PM i ärendet.

Vad gäller retro registreringarna så kommer vi att göra ytterligare poängutbetalningar den 31/1 samt den 29/2 för att täcka in retro.
 

Dahl

Medlem
Sakoz, jag har skickat dig ett PM i ärendet.

Vad gäller retro registreringarna så kommer vi att göra ytterligare poängutbetalningar den 31/1 samt den 29/2 för att täcka in retro.

Känns som att jag har missat något här. Jag hade 23 flighter under denna period hur kan jag då mindre än alla andra? eller har jag missat hela grejjen :)
 
Känns som att jag har missat något här. Jag hade 23 flighter under denna period hur kan jag då mindre än alla andra? eller har jag missat hela grejjen :)

Det är så du kunde tjäna max 12 avgångar per segment; ECO eller Flex / Business. Alltså om du hade 23 business avgångar kan du tjäna max 12 gnr á 2000 och du måste har flugit inom SAS Group inte inom Star Alliance.
 
Toppen