Senaste nytt

PointBooster SAS Eurobonus

fopes

Medlem
Jag flög fler economy än planerat men färre eco extra/business. Trodde att jag inte skulle få några poäng alls eftersom jag flög för få ec extra/bus men för några veckor sedan fick jag ett grattis-mail om att jag framgångsrikt genomfört kampanjen.

Idag fick jag 2000 poäng insatt. Förstår inte alls. Borde ha fått 5300 poäng, baserat på vad jag flugit, eller ingenting (ifall jag inte nått målet).
 

rob74

Medlem
Igår trillade det in 4.000 poäng för 2 biz-legs, i enlighet med vad jag hade förutspått .
Jag maxade med 6 legs i eco, men har gjort 10. Det borde ju ge 1.800 poäng till, om jag inte är helt borta, men de poängen har inte kommit in på kontot än.
Sedan var det väl ingen signup-bonus denna gång, vad jag minns?
Fick ett sms någon gång halvvägs om hur jag låg till, men sedan dess har jag inte hört något, vare sig på mail eller sms.

Fick dock dubbla poäng på alla mina resor tack vare den där andra kampanjen... :D
 

Espen

Medlem
Og der kom mine 1500 poeng for 5 reiser i economy....bare synd vi i Norge ikke for poeng for innenriks, da jeg får lite uttelling av mine ukentlig turer her med ca 50% flex og 50% i economy
 

Sakoz

Medlem
Här trillade 12k in idag, synd att bara SAS och Blue1 flygningarna tillgodoräknades. Jag hade räknat på 8600, men eftersom jag gjort dubbelt så många resor i Business än vad jag satte som mål med SAS, så fick jag 3400 extra, tack för det, men fortfarande tycker jag det är lite väl snålt. ;)
 

Roger J

Medlem
Tack för dessa (kan inte fatta vad de 300 poängen är dock?):

10 Jun 2011 Points Booster
Extrapoäng 22 000 0

10 Jun 2011 Points Booster
Extrapoäng 300 0
 

rob74

Medlem
Nu har alla poäng trillat in. De resterande 1.800 för mina M-legs kom in på kontot under eftermiddagen.
Så totalt 5.800 poäng, enligt min plan.
 

Jacob

Medlem
Hade budgeterat för 4 resor i business/economy extra, det blev 10, så var alldeles för snål...

Nåja, 8000 poäng blev det i alla fall.
 
Toppen