Senaste nytt

Poängresa + betalt för säte - SAS ändrar allt

gdaily

Medlem
Ja, att inte meddela det hela är ett j-vla oskick som de (och alla andra bolag som gör så) ska ha skit för. Det finns liksom ingen ursäkt för att inte maila om att man blivit flyttad till ett nytt säte.
Jag har heller aldrig blivit flyttad till ett "bättre" säte, någonsin (oavsett bolag)
 

kydyl

Medlem
Jag åkte LPI-CPH-WAW i onsdags och CPH-WAW hade bytt plan och jag fick ett nytt säte vid scanningen av boardingpasset i gaten. Trodde jag skulle hamna längst bak eller nått men till min förvåning blev det första GO raden utan någon bredvid mig. Mycket lyckad sätestransfer måste jag säga :)
 

Trumis

Medlem
Börjar frukta att den olovliga strejken på CPH riskerar att göra så det blir ändring av flygplan igen om de inte hinner få rätt på ordningen till på fredag och att jag får börja jaga rätt på nya "rätta" platser.
 

Lindberg

Medlem
Börjar frukta att den olovliga strejken på CPH riskerar att göra så det blir ändring av flygplan igen om de inte hinner få rätt på ordningen till på fredag och att jag får börja jaga rätt på nya "rätta" platser.
Du får hoppas på det bästa, mitt förvalda 1D blev plötsligt 3E på gårdagens SK1444 CPH-GOT. Synnerligen otrevligt byte.
 

Trumis

Medlem
Nu har de börjat flyga planet mellan EWR och ARN och satt in en A340 mellan CPH-EWR. Får ringa och kolla.
 
Toppen