Senaste nytt

Poängkostnad för Business-First-Business enkel

Jag såg i "Posta din lyckade bokning av bonusresor här 2016"-tråden att fler lyckats boka en bonusresa i blandade klasser, F inkluderat, men bara behövt betala poäng för C. Låter ju som en bugg i EuroBonus-systemen som räknar ut kostnaden. Hur är erfarenheten av att sedan åka på en sådan resa som biljetterats ut? Problem?

Misstänker att man ska försöka att inte ändra resan heller. Någon som gjort?

Jag bokade en enkel Asien-Europa i C-F-C och fick betala endast 84k poäng. Bokade faktiskt om första benet på den utan nya poängkrav. Om man skulle vilja byta dag på resan, är det också en ändring av samma karaktär? Om man ändrar avrese- eller destination, måste man då göra en ny bokning istället?

(Hoppas det hamnar i lämpligt forum, detta är min första post här)
 

agehall

Medlem
Välkommen till BusinessClass @gastronaut!

Har du väl fått biljetten utställd är det inga problem. Det är att få den utställd som är det knepiga.

Ett tips för framtiden är att inte använda förkortningar i rubrikerna eftersom det strider mot forumreglerna.. ;)
 
Tack!

Tack för ändringen av rubrik.

Jag ser nu att jag fick en ny biljett utställd efter min ändring. Kanske hade jag tur då igen. Finns det en risk om jag försöker med ytterligare en ändring att jag blir av med allt, eller riskerar jag bara att inte få igenom min ändring?
 
Toppen