Senaste nytt

Poängen blir inte ogiltiga längre - om kontot är aktivt

flum

Medlem
Eivind har lovet akkurat dette i et par intervju. Det blir interessant å se hva det ender opp med.
Definitivt. Personligen tycker jag att det vore rimligt att baka ihop EBD och EBP samt sätta en officiell nivå, då med krav på sas-metall.
 

Schlaake

Medlem
Trevlig nyhet, nu blir det faktiskt mer aktuellt att flyga mer *A för både undertecknad och äkta hälft, de senaste åren är det BAEC som gällt som bonusprogram av denna anledning, även innehavare av BA Visa. Vi är dock sällan resenärer och endast privat men alltid i business på longhaul, har genererat BAEC gold till undertecknad (ja reser lite mer) och silver till äkta hälft de senaste 2 åren. Eurobonus och många andra program har dessvärre varit ointressanta då vi gärna samlar poängen till rejält långa resor ToR i F och det tar ju lite tid. Nu blir ju även Eurobonus MC respektive Amex mer intressant framförallt med tanke på försämringarna hos Entercard o BA Visa.
KUL (sitter i Kuala Lumpur i 34 varma/härliga grader och skriver detta) att SAS/Eurobonus tagit sitt förnuft till fånga.
 

Kiev

Medlem
Definitivt. Personligen tycker jag att det vore rimligt att baka ihop EBD och EBP samt sätta en officiell nivå, då med krav på sas-metall.
Nuvel. Husk at Pandion representerer vel 500 millioner kroner direkte på SAS metall per år, og mange Pandions har sikkert stor innflytelse på hvilke flyprogram som skal benyttes også for andre i samme bedrift. Jeg tipper revenue management vil ha angst om Pandion-gruppen blir "pissed off", og det å fjerne top level er en garantert måte å få mange av oss til å hoppe på en kombinasjon av Norwegian pluss BA, LH, QA etc.
 

PetrelliDK

Medlem
Nuvel. Husk at Pandion representerer vel 500 millioner kroner direkte på SAS metall per år, og mange Pandions har sikkert stor innflytelse på hvilke flyprogram som skal benyttes også for andre i samme bedrift. Jeg tipper revenue management vil ha angst om Pandion-gruppen blir "pissed off", og det å fjerne top level er en garantert måte å få mange av oss til å hoppe på en kombinasjon av Norwegian pluss BA, LH, QA etc.

Hvorfor? Det er jo begrænset hvor mange ekstra fordele Pandions har i dag, så de kommer nok også til at vinde på det :).

I modsætning til PPS,HON,GGL så har Pandions det sku kedeligt på fordels fronten :)
 

Kiev

Medlem
Hvorfor? Det er jo begrænset hvor mange ekstra fordele Pandions har i dag, så de kommer nok også til at vinde på det :).

I modsætning til PPS,HON,GGL så har Pandions det sku kedeligt på fordels fronten :)
Enig i at det er få fordeler, men noen finnes jo. Spesielt er det endel udokumenterte fordeler som er viktig, f.eks. at man får hurtig og ekte prioritert hjelp fra trafikkontoret hvis det skjer noe, og nærmest garantert bonusbillett på business selv kort tid før reise, osv. Dette har jeg i alle fall satt meget stor pris på igjennom flere år.
Slike ting vil nødvendigvis forsvinne hvis dagens 2000 Pandion blir assimilert inn i en stor Diamondgruppe på 60.000 medlemmer. Rett og slett for mange til å få spesialbehandling.
Og selv om de fleste Pandion ikke henger på frequent flyer forum for å bitche over utviklingen, så vil man neppe være interessert i å miste sine privilegier ;)
 

PetrelliDK

Medlem
Enig i at det er få fordeler, men noen finnes jo. Spesielt er det endel udokumenterte fordeler som er viktig, f.eks. at man får hurtig og ekte prioritert hjelp fra trafikkontoret hvis det skjer noe, og nærmest garantert bonusbillett på business selv kort tid før reise, osv. Dette har jeg i alle fall satt meget stor pris på igjennom flere år.
Slike ting vil nødvendigvis forsvinne hvis dagens 2000 Pandion blir assimilert inn i en stor Diamondgruppe på 60.000 medlemmer. Rett og slett for mange til å få spesialbehandling.
Og selv om de fleste Pandion ikke henger på frequent flyer forum for å bitche over utviklingen, så vil man neppe være interessert i å miste sine privilegier ;)

Alle disse fordele er jo også tilstede ved HON etc.. Selvfølgelig skulle Pandion ikke forsvinde og gøre dem til Diamond.

Omvendt kunne der godt være et "meget" højere tier, som har faste kvalifikations krav :) (F.eks. min 300k base points på et år hvor det kun er plus/business som tæller, eller min. 200K kroner i spend) blot for at nævne et par eksempler :).
 
Toppen