Senaste nytt

Poängändring igen?

SK989

Medlem
En intressant sak är att det är samma pris i Go som i Plus - kan det vara korrekt egentligen? Go-priset i det här fallet är bokningsklass Q och Plus är i bokningsklass S.
Screenshot_2015-05-20-17-24-43.png
 

fcx

Medlem
Lita inte på poängsumman som visas i bokningsprocessen. Den har visat fel förr, och minst en medlem här fick inte poäng enligt vad som visades i bokningsprocessen (trots inskickad skärmdump till kundtjänst).
 

AABack2ARN

Medlem
Fast just det fallet @fcx gällde en codeshare-flygning om jag inte missminner mig. Eller har någon exempel på SAS-opererade flyg med SAS-nummer som inte fått poäng enligt vad som visas i bokningsdialogen?
 

Ricci

Medlem
Lita inte på poängsumman som visas i bokningsprocessen. Den har visat fel förr, och minst en medlem här fick inte poäng enligt vad som visades i bokningsprocessen (trots inskickad skärmdump till kundtjänst).
Precis, men samtidigt är det den poängsumman som visas när du köper din biljett. Har svårt att tänka mig att SAS skulle vinna om man tog det rättsligt.
 

fcx

Medlem
Fast just det fallet @fcx gällde en codeshare-flygning om jag inte missminner mig. Eller har någon exempel på SAS-opererade flyg med SAS-nummer som inte fått poäng enligt vad som visas i bokningsdialogen?

Du har nog rätt i att det var codeshare. Det påverkar dock inte min ståndpunkt, räkna inte med att få poäng enligt bokningsdialogen, speciellt inte om man "vet" att den visar fel.

3944 SEK i Plus till Faro är annars inte jättedåligt. 3750 poäng som EBG. Kassa tider dock.
 
Toppen