Senaste nytt

Plusgrade | SAS börjar med budgivning på uppgraderingar

maswan

Medlem
Tänker med på hur SAS ska värdera poänguppgraderingar i förhållande till med pengar betalda uppgraderingar.

Ex. att x EB-poäng värderas till x kronor. Den tariffen bör ju även vara olika beroende av vilken valuta man lägger sitt bud med. Eller så tar man endast emot bud i euro?

Kanske Plusgrade som avgör?

En rimlig gissning borde väl vara att man har samma växelkurs som när man köper biljetter på bästa tillgänglighet. Men de kan ju alltid hitta på en annan för att göra saker mer komplext.
 

lorimar

Medlem
Hmm... Är tidsramen något justerad:
From April 25, a new upgrade service will be available on the SAS site for flights departing after April 27, 2016. A request placed here for flights departing after April 27 will not be processed.

Kanske därför min OT gick igenom för den 26:e...
 

palmen

Moderator
Det är nog bara att sitta lugnt i båten i ca 15 timmar till. Det är mig veterligen den 25/4 fortfarande och ända fram till 23:59 ikväll. De har ju inte lovat någon tid som det ska gå live. Innan arbetsdagen är slut tycker jag dock man borde ha presenterat något
 

Jompa

Medlem
Det är nog bara att sitta lugnt i båten i ca 15 timmar till. Det är mig veterligen den 25/4 fortfarande och ända fram till 23:59 ikväll. De har ju inte lovat någon tid som det ska gå live. Innan arbetsdagen är slut tycker jag dock man borde ha presenterat något

SAS skulle ju inte förvåna om dem ändrar till 25 April 2017...
 
  • Gilla
Reactions: MWi
Toppen