Plusgrade | SAS börjar med budgivning på uppgraderingar

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Jakob Österberg, 31 Mars 2016.

1. Canadien

Canadien Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Finns massa OffTopic i OptionTowntråden om det nya auktionssystemet, har bett admin bryta ut det hit

Agö gillar detta.
  2. Palmwell

Palmwell Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tolkade det som att det kommer gå med barn men bara till Plus och inte Business. Idag kan man uppgradera till Business med barn också. Gjorde det i januari i år. Inte så konstigt egentligen, inte alla ungar uppför sig lika väl som mina barn... :) :)

011430121 gillar detta.
  3. Agö

Agö Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Eller ännu bättre, starta en tråd om "Slutet för Optiontown" - bad om detta redan igår. Det är ju två separata ämnen, slutet för OT resp. början för PlusGrade

4. Krotan

Krotan Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  5. Canadien

Canadien Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Fast OT-tråden innehåller ju 'födelsen' av OT också, så döden kan väl vara kvar där.

6. Agö

Agö Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag tänkte att detta förtjänar att uppmärksammas (snarare än att drunkna i tråden), därtill kommer det ju alltid frågor kring vad som händer efter döden.

7. palmen

palmen Moderator

Land:
    Sverige Sverige
    Marric gillar detta.
  8. Agö

Agö Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Därtill också frågan om det endast gäller EN uppgradering per flight.

9. martin.agren

martin.agren Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Men! Vad är oddsen att jag flyger HKG-ARN 26/4?! Det vill säga just efter optiontown läggs ner och budgivningen inte har varit igång 48 timmar. Jag gillar att det är som en julklapp, man vet inte om det är hårt (uppgradering) eller en mjuk klapp, något man behöver (resan i ekonomi) men inget man önskar

Osten gillar detta.
  10. Lollet

Lollet Medlem

Om person A vill uppgradera Go->Business för 3000kr och person B vill uppgradera Plus->Business för 2000kr. Vem har lagt högsta budet?
    Hur kommer det beräknas?

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!