Senaste nytt

Platstillgång New York-Stockholm SAS SK 946 20 juli

Randy Marsh

Medlem
Det är säkert samma datakällor som ligger till grund för vad du ser, så man kan säkert klara sig med FS. Jag är dock beredd att betala lite för att få det snyggt förpackat och ihop med lite annan info på EF. Det är ju inga stora pengar vi pratar om...
Precis, jag har bara haft ExpertFlyer ett par månader men har redan haft stor nytta av det. Och som sagt, för andra flygbolag visar ju ExpertFlyer och Flightstats olika tilgänglighet, där är kanske ExpertFlyer mer pålitligt.

Hos KVS måste man mata in Flightstats inloggningsuppgifter = hämtar info från Flightstats
Om vi nu kan dra slutsatsen att ExpertFlyer = KVS = Flightstats när det gäller platstillgång på SAS så kan man i fortsättningen hänvisa till Flightstats när någon frågar om t ex chans för Optiontown-uppgradering
 

jth

Medlem
Om vi nu kan dra slutsatsen att ExpertFlyer = KVS = Flightstats när det gäller platstillgång på SAS så kan man i fortsättningen hänvisa till Flightstats när någon frågar om t ex chans för Optiontown-uppgradering

Jag som inte är någon "tyngre" användare använder Flightstats och tycker det fungerar utmärkt för mina behov. Jag brukar rekommendera det som ett första steg, känner man inte förtroende för informationen där och/eller vill ha lite mer funktioner så kan man ju sedan skaffa ett EF/KVS -konto.
 
Toppen