Planering av inofficiell BC-träff i Barcelona lördag 30 oktober 2021

Diskussion i 'BusinessClass.se' startad av palmen, 11 Januari 2021.

1. marbe166

marbe166 Medlem

Nu har jag också bokat, tors-sön, LX1017-LX1954 ner, LX1955-LX1026 hem. Bor på Hotel Santa Marta nere i hamnen.

Mikael Stillman, aruba1, palmen och 2 andra gillar detta.
  2. CJR

CJR Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Nyss bokat tor-sön! AF1263-AF1448 dit och AF1349-AF1462 hem. Första gången med Air France för min del så mycket spännande!

3. GOTATH

GOTATH Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kommer! Efter många års kanske tänkte jag det var hög tid att dyka upp! Bokat torsdag-söndag med AF1263, AF1448 ner och AF1649, AF1462 hem. Om jag förstått det rätt ger denna resa i Business 120XP vilket tar mig från noll till Flying blue silver på en t/r :)

Last edited: 6 September 2021
    DanielKif, CJR, Sir Lemon och 9 andra gillar detta.
  4. jerixon

jerixon Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jävligt sugen må jag säga. Funderar bara på vilken härlig Low Cost rutt jag ska välja för att komma så långt från Air France Business som möjligt :D;)

rvarttinen, telelina, jonten och 6 andra gillar detta.
  5. palmen

palmen Moderator

Land:
    Sverige Sverige
    Kan du inte få ihop något runthoppade i Europa med hjälp av Ryanair från Arlanda?
    4h i Berlin hinner du ju få i dig någon bira på och åka in till någon lokal pub :) Du kanske hinner 2 öl snabbt på Muted Horn :)
    upload_2021-9-7_14-44-11.png

jerixon gillar detta.
  6. trekker

trekker Medlem

Det där är alldeles för dyrt för @jerixon

jerixon och palmen gillar detta.
  7. jerixon

jerixon Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tro mig... Jag har kikat pä options under dagen. Finns mkt gött o billift =D haha

8. Ricci

Ricci Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    SAS verkar ha ändrat deras flygtider från/till CPH - BCN, har ni fått bekräftelse på det?
    upload_2021-9-7_21-17-7.png

Sir Lemon gillar detta.
  9. Sir Karlsson

Sir Karlsson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ja utresan har senarelagts vi har inte bestämt om vi ska åka dagen innan istället.

Sir Lemon och Ricci gillar detta.
  10. Till ni som har bokat Hilton Diagonal Del Mar så fick jag idag informationen att idag är sista dagen loungen är öppen. Den stänger permanent (blev det sagt) från imorgon.

EDIT: ”permanent” är osäkert. Personalen i loungen säger att den var öppen under sommaren när bokningsläget var väldigt bra men nu är det helt enkelt mindre gäster på hotellet.

Last edited: 8 September 2021
    Lounge Lizard, 011430121, jonten och 2 andra gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!