Senaste nytt

Planering av inofficiell BC-träff i Barcelona lördag 29 oktober 2016

Status
Stängd för vidare inlägg.

kungcarl

Medlem
Det ser faktiskt ut som att jag ska kunna åka, jippee!

Finns det någon som skulle vilja dela rum/lägenhet med mig för att hålla kostnaderna nere lite?
Jag funderar på att åka. Har genom en vän möjlighet att bo gratis. Men inte stort. Lägenhet på ca 40m2. Går ju att dela.
 

palmen

Moderator
På Friends & Family kampanjen kostar Go 1500 tur och retur torsdag-söndag, åker man Plus hem blir det 900 kronor dyrare, hem verkar det bara finans billiga biljetter via Oslo, inte direktflighten.
Om det är fler som är sugna på att hänga med är det med andra ord bokningsläge nu.

Plus båda vägarna på fredag till söndag kostar 4000 kronor (utresan är inte på kampanj utan ordinarie plus-pris)
 

ESSA

Medlem
Då har jag också klickat hem en biljett till Barcelona.
24h finns till mitt förfogande att låta det sjunka in.

1363:- Friends & Family.

Flight/Date From - To Departure Arrival
SAS
SK485/28OCT16 Stockholm (Arlanda) - Oslo (Gardermoen) 07:00 08:00
SAS
SK4685/28OCT16 Oslo (Gardermoen) - Barcelona () 09:05 12:30

SAS
SK2586/30OCT16 Barcelona () - Stockholm (Arlanda) 11:20 14:50

Ser ut som om jag får sällskap av @Sofia på väg ner. Inte hunnit igenom tråden än för att se när alla ni andra åker.
 

palmen

Moderator
Då har jag också klickat hem en biljett till Barcelona.
24h finns till mitt förfogande att låta det sjunka in.

1363:- Friends & Family.

Flight/Date From - To Departure Arrival
SAS
SK485/28OCT16 Stockholm (Arlanda) - Oslo (Gardermoen) 07:00 08:00
SAS
SK4685/28OCT16 Oslo (Gardermoen) - Barcelona () 09:05 12:30

SAS
SK2586/30OCT16 Barcelona () - Stockholm (Arlanda) 11:20 14:50

Ser ut som om jag får sällskap av @Sofia på väg ner. Inte hunnit igenom tråden än för att se när alla ni andra åker.
Grymt bra pris, det där priset fanns inte när jag sökte för någon timme sedan.
Vi är väldigt många som åker ARN-OSL-BCN på utresan och de flesta åker BCN-ARN på hemresan (några åker via OSL hem, jag bland annat). Tror de flesta av oss sitter i PLUS dock
 

ESSA

Medlem
Grymt bra pris, det där priset fanns inte när jag sökte för någon timme sedan.
Vi är väldigt många som åker ARN-OSL-BCN på utresan och de flesta åker BCN-ARN på hemresan (några åker via OSL hem, jag bland annat). Tror de flesta av oss sitter i PLUS dock

Ja min biljett är i lägsta klass. Det pep upp i pris per ben rejält i högre klasser.
Jag får se om det går och jag känner för att uppgradera. Det är väl inte så mycket som skiljer inom Europa.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen