Senaste nytt

Planering av inofficiell BC-träff i Barcelona lördag 27 oktober 2018

palmen

Moderator
Då kan jag avslöja vilken restaurang vi troligtvis kommer att äta på. Blir Set de Born som vi försökt bokat tidigare, men då har de nekat bokning för grupper. Bokningen ska bara bekräftas med en handpenning innan det är 100% klart.

Det är ett Tapas ställe och vi har en bokning för 25 pers i dagsläget. Vi är 26-27 anmälda nu, om fler vill med så vore det bra att veta det så snart som möjligt så vi kan ge restaurangen info om detta.

Restaurang: Set de Born
Adress: C/ Esparteria, 7, 08003 Barcelona, Spain
Tid: 19:00

För de som är intresserade av fördrink eller något efteråt så är det krypavstånd till Super Super (GT stället). Jag har även märkt upp Bar Savage på min Google maps (som ligger precis i närheten), vet inte varför men brukar betyda bra öl eller rekommendation för drinkar när jag märker upp något på Google Maps.
 

palmen

Moderator
Nu vekrar vi vara 30 personer bokade, var två till personer som jag missat sedan tidigare samt en person jag inte hade koll på.
Vi har en bokning för upp till 30 personer just nu. Om fler än de som står listade i något inlägg ovan ska med så är det bra om jag får reda på det så vi kan uppdatera restaurangen med detta.
 

Sir Lemon

Medlem
Hej på er vänner i "klubben" ! Finns det utrymme för en ytterligare? Var med på MD-80ans "sista" färd till Oslo med vinnarlotten på jump seat för några år sedan och har lite abstinens? Hittade star alliance award med kul routing Lufthansa swiss ner på fred och Turkish hem söndag morgon i buis.
 

palmen

Moderator
Hej på er vänner i "klubben" ! Finns det utrymme för en ytterligare? Var med på MD-80ans "sista" färd till Oslo med vinnarlotten på jump seat för några år sedan och har lite abstinens? Hittade star alliance award med kul routing Lufthansa swiss ner på fred och Turkish hem söndag morgon i buis.
Vi löser det, kul med lite nygamla bekantskaper. Antar att du fick landningen i Oslo?
 

011430121

Medlem
Hej på er vänner i "klubben" ! Finns det utrymme för en ytterligare? Var med på MD-80ans "sista" färd till Oslo med vinnarlotten på jump seat för några år sedan och har lite abstinens? Hittade star alliance award med kul routing Lufthansa swiss ner på fred och Turkish hem söndag morgon i buis.
Aj,aj med det namnet så känns det inte så bra med alla som är citron allergiker här på foru
Välkommen med till Barcelona!
 
Toppen