Planering av inofficiell BC-träff ölresa till Brygge lördag 5 februari 2022

Diskussion i 'BusinessClass.se' startad av DanielKif, 4 Oktober 2021.

1. DanielKif

DanielKif Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ner Torsdag 3:e Feb - 07:05-09:20 SK589
    Hem Söndag 6:e Feb - 19:40-21:50 SK1600

Tänkte boka 5-6 platser på en Michelinrestaurang på torsdag eller fredag om det finns intresse att haka på.

2. Taggen

Taggen Medlem

Bokad.

Flyger ut med SK1589 15:10 på torsdagen och hem den 6:e med SK1600 19:40. Bokad just nu på Novotel Brygge Centrum (Accor Gold och bra corporate rate är anledningen).

Hänger gärna med på Michelinrestaurang om den bokas på fredagen då jag anländer så sent till Brügge på torsdagen.

3. DanielKif

DanielKif Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tänker mig att ta michelinrestaurangen i Bryssel. Vet inte om det finns en i Brygge. :)

4. Taggen

Taggen Medlem

jerixon och DanielKif gillar detta.
  5. storbokstav

storbokstav Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hem söndag 19:40, planen just nu är att komma med tåg till Bryssel på fredagen. Inte bokat boende än, överväger en natt i Bryssel och ett förmiddagståg på lördagen.

6. ekf

ekf Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Bokat. Ut med SN från GOT 18:05, hem från BRU 20:55. Funderar på att ta en natt i Bryssel först, ska fundera på saken...

storbokstav och jerixon gillar detta.
  7. ekf

ekf Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det blev två nätter på Ibis Budget vid stationen i Brygge... Det fungerade bra sist jag var nere på ölmässan... Ansluter gärna om någon tar några öl eller äter en bit mat någonstans.. antingen på vägen i Bryssel eller vid ankomst till Brygge, flyget landar 19:45 i alla fall.

storbokstav gillar detta.
  8. DanielKif

DanielKif Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Nehe, nu gick de ut med att festivalen istället kommer att ske 9-10 april istället för första helgen i februari.
    Jag åker ner helgen i februari och besöker lite bryggeri och äter lite gott. Hur gör ni andra?

BAB is pleased to announce that the 14th Bruges Beer Festival will take place on April 9 and 10, 2022 in the brand new Beurs meeting and conference center
    Beurs-, Meeting- en Congrescentrum Brugge | BMCC

Follow all updates on BBF22 – Brugs BierFestival 2022

Last edited: 27 Oktober 2021
    jerixon och storbokstav gillar detta.
  9. ekf

ekf Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Typiskt! Men jag har bokat non-refundable-flyg.. så då får jag helt enkelt boka om boendet till Bryssel istället och hitta på något där... :)

Edit: Bokat om till Park Inn, Brussels Midi.

Last edited: 27 Oktober 2021
    storbokstav gillar detta.
  10. storbokstav

storbokstav Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Lutar åt att jag gör nåt liknande, har en hemresa från BRU på söndagen men inte bokat boende än. Hade tänkt åka tåg dit från London men med AY-statusmatch i åtanke så lockar ju Galleries First. Vi kanske ska starta en "Vi som åker till Belgien ändå"-tråd och styra upp nån aktivitet.

011430121, Taggen, ekf och 1 annan gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!