Senaste nytt

Planering av Göteborgsträff, lördag 21 september, kl 16, Incontro

David

Medlem
Ditt namn eller bc.se?

Vid 16:00 eller?

Du fick ett bokningsnummer, det borde räcka. Angav både mitt namn och businessclass.se så det går nog bra med vilket som om inte bokningsnummer skulle funka. :)

Vi får nog tänka om 16:00 på lördagar framöver eftersom restaurangen endast är bokningsbar från 17.

Bokningen är alltså gjord till 17:00, första inlägg ändrat.
 

GOTATH

Medlem
Har lyckats få tag på en till person ikväll. Han är en nära vän till mig och har användarnamnet SEGOT. Inga inlägg än, men det kommer. Hoppas att det inte blir några problem med att fixa en extra plats vid bordet :) Vi kommer att vara på plats strax före 17.
 

Flood

Medlem
Så, klar på jobbet. Får hem och dumpa bilen och mumma till mig lite bara. Siktar på 16:00 eller strax därefter.
 

David

Medlem
Har lyckats få tag på en till person ikväll. Han är en nära vän till mig och har användarnamnet SEGOT. Inga inlägg än, men det kommer. Hoppas att det inte blir några problem med att fixa en extra plats vid bordet :) Vi kommer att vara på plats strax före 17.

Jag har bokat för sex personer även om det bara var fyra bekräftade då det fanns ett par "kanske". Dessa kanske har inte bekräftat så det borde inte vara några problem, skulle det behövas lär inte Incontro vara för svåra med en extra stol.
 

David

Medlem
Kommer själv vara på skaldjurskryssning till 22. Är någon kvar efter det kommer jag gärna bort, alt sluter upp någon annanstans.
 

GOTATH

Medlem
Träffen är i full gång och just nu pratar vi om välkomstbonusen på Sas diners. Innan var det om att åka nattåg Luleå-Boden o tjäna massa Priopoäng.
 

GOTATH

Medlem
Vi som är här: GOTATH, mry, Ulla, Flood och SEGOT. Ubbe +1 var även här innan.

Just nu är diskussionen om sängar och mat på Radisson.
 
Toppen