Senaste nytt

Planering av BC.se träff i Barcelona lördag 9:e november. Perfekt för Mileage run!

sembl

Medlem
Jag kan faktist tänka mig att haka på, passar perfekt innan resan till Seychellerna den 23e. telelina hur många har nu anmält sig och är klara ?
 

sembl

Medlem
Hilton den helgen kostar 140 Euro per natt för mig (Diagonal och City) om det är någon som vill dela. Annars sover jag själv
 

palmen

Moderator
Jag kan faktist tänka mig att haka på, passar perfekt innan resan till Seychellerna den 23e. telelina hur många har nu anmält sig och är klara ?

Om man sammanställer kommentarerna i tråden får man följande deltagarlista, fler personer som sagt att de ska med men inte har postat här (minst 2 vad jag hört)

Bokat biljett
telelina
nota bene
palmen
simon_says91
simontemplar (bor i Barcelona?)
nilsson

Sagt att de är på
Kristofer
Magino

Kanske
Andreas Eriksson
Sembl
Flood
 
Last edited:
Annars kan jag rekommendera dessa hotell också:

Miramar
W

Jag bor gärna där någon annan bor men håller mig helst till någon av ovan två eller Pullman Skipper.
Är dock inte helt säker än så jag håller utkik i tråden vad ni kommer fram till. :)
 
Last edited:
telelina, det ser tyvärr inte ut att fungera aktuell helg. Vill framföra min uppskattning till dig för ett gott initiativ att göra MR med mervärde! Är gärna på om fler tillfällen ges :)
 

telelina

Medlem
telelina, det ser tyvärr inte ut att fungera aktuell helg. Vill framföra min uppskattning till dig för ett gott initiativ att göra MR med mervärde! Är gärna på om fler tillfällen ges :)

Så är det ibland. Som vi diskuterade på festen så kanske en gång i halvåret är lämpligt. Vi kanske kan planera ett nytt tillfälle i vår där Dr. Miles också kan delta. :)
 
Om man sammanställer kommentarerna i tråden får man följande deltagarlista, fler personer som sagt att de ska med men inte har postat här (minst 2 vad jag hört)

Bokat biljett
telelina
nota bene
palmen
simon_says91
simontemplar (bor i Barcelona?)
nilsson

Sagt att de är på
Kristofer
Magino

Kanske
Andreas Eriksson

Japp jag bor som sagt i Barcelona. Inga miles för mig, men men :)
 
Toppen