Senaste nytt

Planering av BC.se Stockholmsträff på lördag 24 augusti 2013

Holloman

Medlem
Howdy Boys'n'Gals'!! Nåja, verkar vara mest Boyz.... :)

Efter den avacerande operationen att räkna alla svar här på tråden har jag kommit fram till följande;

Följande personer har meddelat att de kommer:
- Simon_says91
- rob74
- NotRyan
- palmen
- Holloman
- Olsson91

Följande har sagt kanske:
- LonelyFlyer
- nota_bene

Sålunda bokar jag ett bord för, säg, åtta pers. Deadline imorgon EoB (17:00), så bokar jag bordet på onsdag och meddelar resultatet här.

P.S. Ja, ni läste rätt ingen rvarttinen på plats. Jag har fått förhinder och kan inte själv komma. Kommer spendera helgen i Stockholms skärgård. hade varit trevligt att träffa er alla, men dels ses vi den 28:e och dels så kommer det fler tillfällen (varje månad typ). //D.S.

Ser fram mot lördagen. Fru Holloman uppmuntrar att "kossan lämnar båset" (se solsidan säsong tre) och roar sig mer med egna hobbies så det här kan bli en god vana.
 

agehall

Medlem
Snart kanske vi kan använda BC's nya signup även för detta. Alternativt kan vi ju köra med simple-signup.se. Det var jättesmidigt att använda dem. Såååå mycket mindre administration än att gå igenom trådar.
 

rvarttinen

Medlem
Finns de något jag kan göra för att hjälpa till ?

Jag lär va på plats redan vid 16:30 som sagt om någon vill ramla in tidigare

Tack för erbjudandet!

Jo, i och med att jag själv inte kommer kunna delta så kan jag uppge dig som kontakt till Monks vid bokningen. Du kan skicka mig ditt mobilnummer i ett PM så fixar jag bokningen.
 
Toppen