Senaste nytt

Plåta Boxen - mat i SAS Plus inom Europa

Status
Stängd för vidare inlägg.

mha321

Medlem
Stockholm-Frankfurt, lådkonceptet är verkligen obegripligt dåligt. Det måste ju kastas massor med mat. Vad är det för fel på smörgås eller pizza? Eller polarrulle, den har ju en imponerande hållbarhet. Visa bifogad bild 99130
Samma låda från Prag igår. Men där var kabin besättningen proaktiva med "tyvärr är det blomkålslådan. Men du kan få en pizza istället om du vill?".

Proaktivt och lösningsorienterat :) jettime såklart.
 

Brandten

Medlem
Oklart varför jag inte fotade inuti lådan men den här var iallafall riktigt bra! SK4787 (OSL-KEF)
5b5875e3917ae91b118f7859e7b2e0d5.jpg
 

Spax

Medlem
Samma låda från Prag igår. Men där var kabin besättningen proaktiva med "tyvärr är det blomkålslådan. Men du kan få en pizza istället om du vill?".
Den var även med till Prag igår. Det var många fulla eller halvfulla lådor som samlades tillbaka efteråt.
 

mha321

Medlem
Det är underhållande det här. På kort tid, två olika lådor till tre olika personer. Två av dessa sågar fullständigt medan den tredje låter nöjd. :)
Låt oss säga att maten i lådorna är vuxenmat. ;)
Man kan säga precis vad man vill, men det är väl ändå tillåtet att tycka att vissa saker helt enkelt inte är gott? (vilket förövrigt verkade delas med mer än halva kabinen på den flygning jag var på, snällt räknat). Men åt man bara "övre delen" av lådan och struntade i de 2/3 som var någon form av bottensats så har den god :)

Tucker annars faktiskt de ryckt upp sig lite på sistone. Genomsnittet är betydligt bättre numera.
 

HCas

Medlem
Jag har lite svårt att förstå vad folk ogillar med kuberna. De jag har ätit har alltid varit från helt okej till väldigt goda. Överlag tycker jag det verkar vara fräscha råvaror och intressanta kombinationer. Det är klart att upplägget och den visuella aspekten blir lidande av kub-formatet men jag tycker ändå att det är ändå helt jämförbart eller bättre än annan flygplansmat i jämförbara kategorier. Hoppas för min del att de lever kvar. :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen