Senaste nytt

Plåta Boxen - mat i SAS Plus inom Europa

Status
Stängd för vidare inlägg.

Alf

Medlem
Fräsch box idag... betydligt bättre än många rätter varm mat man får på andra bolag...
Visa bifogad bild 97025 Visa bifogad bild 97026

Tänk om man hade lagt upp detta på ett gott rågbröd så man hade kunnat äta det anständigt istället för att hålla på att gräva i boxen där man inte ens ser allt som ingår.

Lägg ner Plus inom Europa och inför en hederlig business som tidigare.
 

Non-stop

Medlem
5A28D257-5067-47AF-9FA8-D0A60DB647FA.jpeg
B32757EF-5208-4CB2-9BED-0CC09576B785.jpeg

Bönorna och linserna var ingen höjdare, men det andra var gott
 

TomJ

Medlem
Efter ett antal legs inrikes föredrar jag nog egentligen polarrullen. Smakar för det mesta riktigt bra för att vara en inplastad "smörgås", är enkel och kvick att äta, mättar minst lika bra som lådorna och hela saken är avklarad på ett par minuter utan risk att slå knut på sig själv och andra när man ska hantera boxen. Likaså behöver man inte vänta en bra stund innan de kommer och samlar ihop resterna utan kan vika ihop plastpåsen snyggt och fortsätta med sin dator/bok/vila eller vad man nu vill. Man kan säkerligen få en extra rulle om man är hungrig! Kommer med stor sannolikhet be om en rulle istället för boxen nästa gång jag flyger i europa.
 

mha321

Medlem
Efter ett antal legs inrikes föredrar jag nog egentligen polarrullen. Smakar för det mesta riktigt bra för att vara en inplastad "smörgås", är enkel och kvick att äta, mättar minst lika bra som lådorna och hela saken är avklarad på ett par minuter utan risk att slå knut på sig själv och andra när man ska hantera boxen. Likaså behöver man inte vänta en bra stund innan de kommer och samlar ihop resterna utan kan vika ihop plastpåsen snyggt och fortsätta med sin dator/bok/vila eller vad man nu vill. Man kan säkerligen få en extra rulle om man är hungrig! Kommer med stor sannolikhet be om en rulle istället för boxen nästa gång jag flyger i europa.
Den lastas väl normalt inte för Europa? Kan visserligen ligga kvar en sedan tidigare flyg men det är nog inte så säkert.

Däremot brukar de ju ha andra mackor. Är cc på gott humör kan man få en om det blir över när de sålt i go.
 

gjohansson

Medlem
Den lastas väl normalt inte för Europa? Kan visserligen ligga kvar en sedan tidigare flyg men det är nog inte så säkert.

Däremot brukar de ju ha andra mackor. Är cc på gott humör kan man få en om det blir över när de sålt i go.
Nekar alltid boxen och ber om en macka istället (inbillar mig att det är bättre än pizzan iaf)
 

MTheC

Medlem
Hi and low... detta var nog bland det äckligaste jag blivit serverad på ett plan... därtill vegetarisk... så inte nått man kunde tröstäta... :mad:
Visa bifogad bild 97142 Visa bifogad bild 97143
Fick samma anrättning på SK531 idag (som tur var åt jag pannbiff i Amex loungen innan), smakade mest av intresse. Tyckte dock att blomkålen var god men det andra föll mer i kategorin intressant...
F1D4C396-8981-4E2B-8790-9A77D4069298.jpeg
 

JensE

Medlem
Ja den där har jag fått och skickade tillbaka efter provsmakat.
Av dom jag kunde se från min plats var det nog ingen som åt upp.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen