PCR-test - var har ni testat er, kostnad, hur snabbt fick ni svar?

Diskussion i 'Övrigt' startad av Johanna, 21 Oktober 2020.

1. Jonas C

Jonas C Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Vaccina, finns både på Arlanda, Stockholm C, samt andra orter i Sverige. 995kr om man visar upp sin bokningsbekräftelse från SAS. Svar innan kl 20 samma dag.

2. AtleFlyg

AtleFlyg Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Poppis… Ont om tider i närtid…

3. Johanna

Johanna Medlem

Det ör bra pris men finns inga tider som passar för mig. Svaret är kl 22 samma dag. Det kanske är ändrat?

4. kexxcream

kexxcream Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Mediclinic Parkview Hospital (drive-in), Dubai, 150 dirhams (350 kr), pdf till e-mail inom 16 timmar.

5. Jonas C

Jonas C Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    När jag tog testet i mars var det innan kl 20, fick mitt svar kl 18 som togs samma dag kl 09. Men det var ont om tider om man är ute med kort varsel.

6. Zissou

Zissou Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Körde också Vaccina igår på Vasagatan i Stockholm. Jag var in och ut på under 5 minuter, fick svar 3,5h senare. Kostar som sagt 995 kr om du har en bokning med SAS, väldigt nöjd med hela upplevelsen!

STO-ARN och Cristoffer Cedergren gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!