Senaste nytt

PCR/Antigen-test: var har ni testat er, kostnad, hur snabbt fick ni svar?

Jonas C

Medlem
Vaccina, finns både på Arlanda, Stockholm C, samt andra orter i Sverige. 995kr om man visar upp sin bokningsbekräftelse från SAS. Svar innan kl 20 samma dag.
 

Johanna

Medlem
Vaccina, finns både på Arlanda, Stockholm C, samt andra orter i Sverige. 995kr om man visar upp sin bokningsbekräftelse från SAS. Svar innan kl 20 samma dag.
Det ör bra pris men finns inga tider som passar för mig. Svaret är kl 22 samma dag. Det kanske är ändrat?
 

Johanna

Medlem
Tog PCR-test hos Svea vaccin på Sveavägen igår. Jag får svar idag innan kl 24. Mitt flyg går imorgon strax innan kl 7. Jag sa att på deras hemsida står det att jag ska få svar innan kl 22. Fick svaret att det är kl 24 som gäller men jag kanske får tidigare. Kontrade med att jag då tycker dom ska ändra informationen på hemsidan. Hon tittade förvånat på mig och svarade att de ska fundera på det. Jag var på lite dåligt humör så kontrade inte med att man kanske inte ska marknadsföra saker man inte tänker leverera.

De har ett bra pris just nu och ligger bra till för mig men kommer nog tänka mig för innan jag använder dom igen. Tog TBE tidigare samma dag på min vanliga vaccinationsställe och den känns proffsigare och ger ett tryggare intryck. Hos Svea var det ett bås med en brits i och någon hylla, väldigt spartanskt. Det räcker nog så men känslan blev lite amatörmässigt.
 

Autonom

Medlem
Vaccina vid Arlanda, 995kr.

Blev dock lite livat när jag skulle Boarda då personen på flygplatsen sa att det bör finnas Qr-kod på intyget.

Gick bra ändå, blev insläppt.
 
Toppen