Senaste nytt

PCR/Antigen-test: var har ni testat er, kostnad, hur snabbt fick ni svar?

filip23

Medlem
HC Marbella International Hospital: €60 antigentest, svar på 2 timmar. Oerhört trevligt ställe, kändes som man gick till ett veteransjukhus på Hawaii ungefär.

Kan rekommendera detta om man behöver testa sig inna hemresa från Marbella :)
 

bhen

Medlem
Antigenstest idag på expresscare Arlanda.
dåligt skyltat och kom 15min sent pga försenat flyg men det var inget problem.

Om man kommer från terminal5 genom skycity:
Ned 1 trappa rätt efter McD och ut på gatuplan så ligger ingången 10m till vänster.

1250kr, betalat, registrerat och tagit prov på cirka 3min. Dyrt men effektivt.

svar på mail 20minuter senare. Väntade inte på att de skulle skriva ut det där utan gick till gaten och visade mailet vid ankomst Oslo.
 

Intheair

Medlem
Hej, någon som vet om Vaccinas erbjudande på 995 kr gäller för bokade bonusbiljetter? (Dvs när man inte betalar fullpris. Bokat via SAS.se och reser med SAS)
Man får inget ”SAS specifikt” intyg utan det fungerar även på gränskontroller?
Ska flyga till Italien och vidare med bil till Slovenien så vill bara försäkra mig om att det inte är något strul landvägen.
 
Hej, någon som vet om Vaccinas erbjudande på 995 kr gäller för bokade bonusbiljetter? (Dvs när man inte betalar fullpris)
Man får inget ”SAS specifikt” intyg utan det fungerar även på anslutningsflyg och gränskontroller?
Ska flyga till Italien och vidare med bil till Slovenien så vill bara försäkra mig om att det inte är något strul landvägen.
Det enda du behöver uppge är ditt bokningsnummer från SAS när du ska boka tid hos Vaccina.
Ha en trevlig semester! :)
 
Toppen