Senaste nytt

Passa på! Dubbla EuroBonus-poäng nästa månad

Nystrom

Medlem
Tycker det verkar som om idén med de här kampanjerna är att belöna de som redan har många bokningar inom perioden, snarare än att locka de som reser lite och/eller har få bokningar att resa mer.

Skulle inte vara fel med en point-booster för oss som är frekventa resenärer. Den här kvalificeringsperioden så har jag 200+ segment och 300+ K poäng (dvs omkvalificerad för EBG ett antal gånger) men jag har inte fått någon "belöning" för det. Förvisso är inte EBP långt bort men någon form av uppskattning av mer frekventa EBG skulle uppskattas. Varför inte en "gratifikation" om EB-poäng eller upgrade vouchers för varje 50 segment?
 

HansO

Medlem
Undrar hur SAS resonerar när man sprider poäng ??
Jag är EBG och Travel Pass kund sedan många år.
Har under "Jubileumsåret" inte fått ett enda erbjudande om möjligheter till extra poäng !
Börjar bli besviken på SAS och deras behandling av oss trogna kunder.

Finns det fler i samma situation som jag ?
 

Nystrom

Medlem
Undrar hur SAS resonerar när man sprider poäng ??
Jag är EBG och Travel Pass kund sedan många år.
Har under "Jubileumsåret" inte fått ett enda erbjudande om möjligheter till extra poäng !
Börjar bli besviken på SAS och deras behandling av oss trogna kunder.

Finns det fler i samma situation som jag ?

Du är inte ensam! Visst är det en situation som påminner om tidskrifters extraerbjudande om ett fåtal nummer för ett kraftfullt rabatterat pris medans trogna och lojala prenumeranter betalar fullpris....

Jag kommer att diskutera detta vid nästa "pendlar-möte" med SAS representanter
 

proxie

Medlem
Undrar hur SAS resonerar när man sprider poäng ??
Jag är EBG och Travel Pass kund sedan många år.
Har under "Jubileumsåret" inte fått ett enda erbjudande om möjligheter till extra poäng !
Börjar bli besviken på SAS och deras behandling av oss trogna kunder.

Finns det fler i samma situation som jag ?

Hej Hans,

Samma sak här. Är EBG sedan flera år och har inte fått något erbjudande på länge. Funderar på om dom tycker att jag har tillräckligt med poäng redan? (har 400k+ poäng på kontot)

/Prox
 

A380*G

Medlem
Hej,

Fick följande erbjudande på mailen för några timmar sen, kanske man skulle utnyttja det tillsammans med point booster erbjudandet så det blir lite mer värde för "pängarna"!?

Passa på! Dubbla EuroBonus-poäng nästa månad

Hej Xxxx

Från 1 maj 2012 till 31 maj 2012 kan du tjäna dubbla poäng på alla dina flygresor med SAS, Widerøe och Blue1. Passa på nu, så kan du börja räkna dagarna till nästa bonusresa.

Så här tjänar du dubbla poäng

Anmäl dig direkt här i mailet och börja tjäna ihop EuroBonus-poäng till nya resor snabbare än vanligt. Anmäl dig senast 30 april 2012.

Är det baspoäng, extrapoäng eller både och?
 

A380*G

Medlem
I jan 2009 och 2010 var det både och. Hade en resa ARN-CPH-BKK r/t då som gjorde att jag säkrade guld nästan i början av mon period.
 
Toppen