Senaste nytt

Passa på! Dubbla EuroBonus-poäng nästa månad

Jag fick inget sådant erbjudande i mars eller nu. bara det vanliga nyhetsbrevet 03:30 imorse.... Vill verkligen ha detta. speciellt om jag lyckas få optiontownuppgradering till C mellan ARN-ORD-ARN :)
 

Tjaeng

Medlem
Med de nya reglerna för intjäning, sista minuten ungdom och EBG skulle denna kampanj potentiellt sett ge obscena mängder poäng till lågt pris. Man kan t.ex få en GOT-CPH-ZRH för 1300kr t/r i utbyte mot [(500 + 1500 x2) x1,25 ] x 2 = 10 000 poäng! Om det mot förmodan trillar in ett mejl till mig med detta erbjudande kommer blir jag glad. Mycket glad.

För de som är över 26 finns det tydligen Madrid från Köpenhamn för 649kr i lågpriskalendern, vilket ger precis lika många poäng (Spanien = EU3 = 2000 poäng i economy för 2000 x 2 x 1,25 x 2 = 10K).

Om man har en pointbooster aktiv samtidigt som sin dubbelpoängsgrej får man ytterligare 1200 poäng på mitt första exempel. Alternativt massiva 28000 poäng om man flyger samma GOT-CPH-ZRH t/r i business eller 23000 i eco extra.
 
Last edited:
Tjaeng. Någon sådan tanke slog även mig när jag såg detta. :) Maj blir en månad att flyga runt i helt enkelt!

Fast är inte Schweiz i EU2 (enligt sidan om förenklat EuroBonus är den det...). Alltså: (500+2250)*2*2 = 11000, utan någon bonus... :)
 
Last edited:
Toppen